HEA UUDIS: külmas treenimine aitab rohkem rasva põletada
On veel üks põhjus, miks talvel õues trenni teha. Nimelt: külmas rassimine aitab palju efektiivsemalt liigseid kaloreid ja tüütut rasva põletada.
Teadlased: jooksmine vähendab tunduvalt enneaegse surma riski
Jooksmine vähendab riski haigestuda pea kõikidesse kroonilistesse haigustesse ning seeläbi ka tunduvalt enneaegse surma riski, kinnitavad teadlased.
Personaaltreener soovitab: retsept, mis järgib ideaalselt taldrikureeglit
Personaaltreener Siim Kelner soovitab oma igapäevases elus jälgida üht väga lihtsat reeglit, mis tagab hea enesetunde ja tervisliku kaalu. „Tegemist on taldrikureegliga ja see Britt Paju retsepti järgi valmistatud bulgurisalat sealihaga järgib seda reeglit suurepäraselt,“ lausub ta.
VIDEO | Tõhusad harjutused kõhulihaste treenimiseks
Juuresolevast videost leiad hulga tõhusaid harjutusi kõhulihaste treenimiseks.
Eesti parim naisjõutõstja: "Võistluste parimast tulemusest saab tulevases trennis soojendus"
„Raskused suurenevad ja see, mis kunagi oli mu parim tulemus võistlustel, on nüüd trennis mu soojendus. See toob mulle iga kord saalis naeratuse näole,” lausub Eesti parim naisjõutõstja Helena Veelmaa. See, et arenedes on reaalsed tulemused näha, võlub teda ala juures enim.
Ohhoo! Seks on kardiotreeningule kaval alternatiiv
Unusta jõusaalis rassimine, selle asemel veeda aega koos kallimaga – seks vallandab ajus paljude mõnusat elu toetavate hormoonide tootmise ning toimib ka tõeliselt tõhusa kardiotreeninguna.
Mis asendaks talveperioodil jooksmist?
Mida teha, kui talvel kuidagi õue jooksma ei tõmba? Portaal Runtastic soovitab siis ujuda- see on jooksmisele hea alternatiiv.
Millist sporti peaks tegema kaalulangetaja?
Kui on soov kaalust alla võtta, oleks mõistlik dieedile lisaks end ka treenida. Mida räägivad teadlased, millisest treeningust on kaalulangetajaile enim kasu?
Viis lahedat viisi, kuidas talvel end liikumises hoida
Talvisel ajal trenni tegemine ei pruugi ahvatlev tunduda, kuid tegelikkuses saab end ka külmemal aastaajal üsna mõnusalt liikuda. Pure Wow pakub välja viis mõnusat viisi talviseks trennitegemiseks ja liigutamiseks.
Kas soliidsel mehel sobib abivahendit kasutada?
Tänapäeval abivahendikeskustesse pöörduvate nooremate ja vanemate meeste suhtumises on selgelt näha, et olenemata tervisemurest on iga mehe jaoks oluline iseseisev hakkamasaamine ja selleks vajalikud abivahendid.
Terved ja sportlikud inimesed on reeglina ka head töötajad
„Terved ja sportlikud inimesed on reeglina ka head töötajad. Spordiklubi kaudu saame motiveerida suurt osa meie töötajaskonnast. Motivatsiooniga on seotud ja lisaväärtust annavad ka treeningute ja ühisürituste kaudu kujunev ühtekuuluvustunne, sporditegevusega reeglina kaasnev hea tervis ja mõnus ...
Toitumisnõustaja: peekonit ei pea kartma, rohkem tuleb süüa värvilist toitu
Sealiha teeb paksuks ja salat saledaks? Need on vaid müüdid, mis ei pea toitumisnõustaja Kairit Uski sõnul paika. Pigem tuleks eestlastel vaadata oma toidulaud üle, et see oleks rohkem värviline kui praegu.
Kas pärast trenni tuleb kõht täis pugida?
Kas pärast korralikku trenni peab korralikult sööma?
Viis põhjust, miks mehed võiksid joogat harrastama hakata
Jooga pole tingimata just kõige intensiivsem trenn ning seetõttu ei kipu mehed seda massiliselt harrastama. Kuid asjata - lisaks mugavustsoonist väljatulekule on sellel treeningviisil meestele veel mitmeid häid mõjusid. Mõned neist toob välja Men’s Health.
Miks ei tohiks iga päev end joostes treenida?
Jooksmine on küll tõhus treeningviis, kuid iga päev ei tohiks oma keha sellega kurnata.
Soovid kaalust alla võtta? Need neli puuvilja aitavad!
Kui soovid üleliigsest kaalust vabaneda, on trenn ja tervislik toitumine igati omal kohal. Kuid lisaks sellele oleks mõistlik oma menüüsse lisada ka need neli puuvilja, mis aitavad kaalu veelgi kiiremini langetada.
FÜSIOTERAPEUT ANNAB NÕU: nii leevendad arvuti taga istumisest tingitud hädasid
Kui päev otsa arvuti taga istumine teeb kehale liiga, on mõistlik end kätte võtta - ka kodustes tingimustes õigeid abivahendeid ja õigeid harjutusi tehes on võimalik enda tervise heaks palju ära teha.
Tahad tulemuslikumalt treenida? Õpi lõõgastuma!
Kui soovid, et trennist oleks kasu, pead õppima korralikult välja puhkama - väsimus vähendab treeningu käigus kiirust ja reaktsiooniaega, teeb nõrgemaks ning mõjutab üldist sooritust.  
VIDEO | Treeningkava kerelihaste treenimiseks
Juuresolevast videost leiad hea treeninkava kerelihaste tugevdamiseks.
Kuidas pimedal ajal rattaga ohutult treenida?
Sügisel on ilmad ettearvamatud ning jalgrattaga liigeldes on mõistlik läbi mõelda, kas kõik kohustuslikud elemendid on kaherattalisel olemas - kas oled end nähtavaks teinud.
Trennihooajal juhtub lastega ohtralt õnnetusi
Laste õnnetusjuhtumite tipphooaeg kestab sügisest suveni ning peamiselt on vigastustes süüdi kukkumised ja pallimängud kehalise kasvatuse tunnis, selgub Seesami statistikast.
Personaaltreener: kaalu langetamine on arvatust lihtsam
Personaaltreener ja Rakvere saadik Siim Kelneri sõnul unustatakse kõikvõimalikke moodsaid dieete pidades ära, et kaalu langetamiseks on vaja teha vaid üht: “Jälgida energia tasakaalu. Kui sööme vähem, kui ära kulutame, siis kaal langeb.”
MEESTELE: kaheksa kelmikat ja lihtsat nõksu õllekõhust vabanemiseks
Unusta tavaliste trennide-dieetide veri, higi ja pisarad, kirjutab GQ, et vaid väikeste elustiilimuudatustega on võimalik liigne kehakaal pagendada ning sealjuures kiiresti.
Kas sina tead, kuidas peaks treenima terve täiskasvanu?
Kas sina tead, kuidas peaks treenima terve täiskasvanu? Fitclub jagab oma kodulehel Ameerika Spordimeditsiini Kollegiumi soovitusi.
Miks kaal vaatamata treeningule ei alane?
Jälgid toitumist ja teed trenni, aga kaal ei näita mingit muutust. Mida sa valesti teed?
Kas hilisõhtul tasub süüa?
Me kõik oleme lapsepõlvest saati kuulnud, kuidas pärast kella 18 ei tohiks süüa. Kas see vastab tõele – kas hilisõhtune näksimine teeb tõesti paksuks?
Liikumissoovitused eakatele
Eesti liikumissoovituste järgi on eakatel soovitatav: 
Värske Eesti fitnessimeister: õige toitumine on 80 protsenti õnnestumisest
„Wellness on minu jaoks midagi uut, sest selle ettevalmistus erineb bikiinifitnessist,” räägib Jekaterina Vassiljeva, kes võitis Tartus 2. novembril Eesti meistrivõistlustel kulturismis ja fitnessis kuldmedali wellness’is.
KUULA TREENERIT: need nipid tagavad mehe tervise ja pika eluea
Meeste suurimad terviseriskid on seotud igapäevase tervisekäitumisega - vähene liikumine, lühike uni, stress ja halvad toitumisharjumused. Neid riske on aga võimalik hõlpsasti vähendada või täielikult vältida. Personaaltreener ja elustiilinõustaja tõttavad appi.
Kas sinu treeneril on kehtiv kutsetunnistus?
Eesti Spordikoolituse- ja Teabe Sihtasutus avas koostöös Eesti Olümpiakomiteega veebiportaali Treenerikutse , kus saab kontrollida, kas treeneril on kehtiv kutsetunnistus.
Kuidas planeerida treeninguid võimalikult mõistlikult?
Kuna nädala sees ollakse füüsiliselt vähem aktiivsed kui nädalavahetusel, ei saa minna nendesse trennidesse liigse entusiasmiga. Treeningud peavad nädalavahetusel olema siiski mõõdukalt rasked, aga mitte liiga rasked, et endale nende treeningutega liiga tehtaks.
Üheksa asja, mida aeroobikat harrastama asudes silmas pidada
* Trenni efektiivsus sõltub sinu eesmärkidest, mida täpselt soovid. Kui soovid kaalu alandada, pead enam pöörama rõhku õigele toitumisele. Algul võid ehmatada pigem kaalukasvust, sest lihas kaalub rohkem kui rasv.