Tõnu Palm aktsiisipoliitikast: odavam olnuks seda viga vältida
Aktsiisipoliitikat on nüüd väga kulukas tagasi pöörata - odavam oleks selliseid vigu vältida, leiab Luminori peaökonomist Tõnu Palm.
Altraja: Olla parim, olla esimene – see ongi Sportland
Jaekaubanduse TOPi teise koha võitnud Sportland International Groupi juhatuse liige Are Altraja sõnul peavad nad olema positiivsed inspiraatorid ning veel edasi arenema.
Prisma tahab kollased hinnasildid kaotada
Prisma ostuosakonna grupijuht Tõnis Tomingas rääkis, et nad soovivad pakkuda oma klientidele püsivalt soodsaid hindu ning nende soov oleks tulevikus üldse kollased hinnasildid ehk kampaaniad kaotada.
Teekond ostuni varasemast keerulisem
Jaemüügi trendid muutuvad omni-kanalite ajastul väga kiiresti. Tarbija käsutuses on üle 40 erineva infokanali ja osta on võimalik nii veebist kui ka füüsilisest poest, mis muudab ostuteekonna keerulisemaks kui kunagi varem.
Rimi otsib häid kohti ekspresspoodidele
Rimi avas aadressil Pärnu maantee 139 oma neljanda ekspresspoe, mis kannab nime Karamelli Rimi ning ettevõte otsib veel uusi atraktiivseid pindu nende jaoks.
R-Kioski kontorirahvas tunnustab klienditeenindajaid
R-Kioski kontoritöötajad asuvad sel neljapäeval tööle uues rollis klienditeenindajatena ettevõtte väikepoodides üle Eesti. Selleks, et juhtida tähelepanu klienditeenindajate töö tähtsusele ja tunnustada oma kaupluste töötajaid, viib R-Kioski kontoritöötajate poepäeva läbi juba neljandat aastat.
Kuidas luua e-poe juurde hästi töötavat müügitoekanalit?
Iga ärimees teab, et e-pood vajab kasvamiseks õigeid otsuseid, tugevat tööd ja head tehnoloogiat. Kuigi e-kaubandus võib tunduda umbisikuline, on suhtlemine klientidega e-poe olulisim osa ning järjest enam kasvab personaalse suhtlemise tähtsus. Kuidas luua e-poele juurde hästi töötavat müügitoeka...
Stockmann müüb Peterburi kaubanduskeskuse
Soome jaekontsern Stockmann teatas esmaspäeval, et müüb Venemaal kaubanduskeskuse Nevski Centre, mis asub Peterburis, kirjutab Postimees.
Makselahendus peab olema mugav ja turvaline nii kliendile kui ka e-kaupmehele
Tavakaubandus läheb aina enam üle e-kaubanduseks ning e-kaubandus ületab järjest rohkem riigipiire.
Apranga juht: panustame olemasolevate kaupluste laiendamisele
Apranga juht Rimantas Perveneckas sõnas, et nad tahavad oma tegevust optimeerida ja loobuda ebaefektiivsetest punktidest.
Superalko valmis kohe Soome laienema
Eesti Superalko tegevjuhi Imre Polli sõnul jälgib ettevõte huviga Soome alkoholiseaduse uuenemist, kirjutab Helsingi Sanomat. Tema sõnul võib aga ka veel üllatusi ette tulla.
Auto 100: investeerida tuleb digilahendustesse
Jaekaubanduse TOPi kolmandal kohal oleva Auto 100 juhatuse liikme Janek Aaviku sõnul on nende tänane suund investeerida eelkõige erinevatesse digi-lahendustesse, et viia oma pakkumine potentsiaalsele kundele võimalikult lähedale ja kaasas käia tarbija ning turu ootustega.
Kui palju kulub teie ettevõttes tooteinfoga tegelemisele?
E-kaubanduse arengu ja ettevõtte käibe kasvuga kaasneb palju informatsiooni, mille hankimiseks, hoidmiseks ja muutmiseks kulub omajagu aega.
Eesti suurim värvikeskus vahetab nime ja laiendab haaret
Värvikeskuste Grupp hakkas alates tänasest kandma ärinime Karl Bilder OÜ ning tegutsema kaubamärgi all Karl Bilder.
Circle K juhid vahetasid kohad
Circle K Eesti juhtkonnas vahetasid kolm tippjuhti oma vastutusvaldkondi – senine jaemüügidirektor asus mootorikütuste müügidirektori, personalidirektor jaemüügidirektori ja turundusjuht kaubandusdirektori ametikohale.
Kaubanduses ärevad ajad
2017 aasta oli kaubandusele soosiv ning enamik konkurentsivõimelisi ettevõtteid kasvatas nii käivet kui ka kasumit. Vaadates järgmist paari aastat ning arvestades üldist majanduse konjunktuuri ja kliimat võiks ennustada kaubandussektorile soosivaid tingimusi ka tulevikus, kirjutab KPMG juhtimisko...
Kaubanduse Aastakongress 2018
Tippjuhid tööjõukriisist kaubanduses: virisevate keskastmejuhtidega tuleb tegeleda
Kaubanduse Aastakongressi vestlusringis arutlesid tippjuhid kaubanduse tööjõupuuduse lahenduste teemal.
Tallinna Kaubamaja Grupi 9 kuu müügitulu suurenes 5,3%
Tallinna Kaubamaja Grupi 2018. aasta 9 kuu müügitulu 501,6 miljonit eurot oli võrreldes 2017. aasta sama perioodiga 5,3% suurem. Grupi 2018. aasta 9 kuu puhaskasum oli 18,9 miljonit eurot, mis on eelmise võrreldava perioodi tulemusest 5,6% parem.
Lasnamäe Centrumit on 15. aasta jooksul külastanud 60 miljonit klienti
15 tegutsemisaasta jooksul on piirkonna majanduses ja jaekaubanduses võtmerolli mänginud Lasnamäe Centrumis käinud üle 60 miljoni külastaja.
Selver avab Balti esimese toidukaupade e-poe komplekteerimiskeskuse
Selver avab oktoobris Järve keskuses e-Selveri komplekteerimiskeskuse, mis on esimene omalaadne Balti riikides.
Kuidas meelitada 18aastane kaubandussektorisse?
Kaubanduses töötab ligi 11% kõigist hõivatutest Eestis: oleme sektoritest riigi teine suurim tööandja. Kuigi kaubandustöötajate vanusestruktuur on Eesti tööjõu keskmiste näitajate taustal nooremate vanusegruppide suunas kaldu, vaevab meid ikka küsimus, kuidas tõmmata kaubandussektorisse noori?
Kuidas luua edukas e-pood?
E-poe käimalükkamine võib vastavalt ettevõtte spetsiifikale ja omanike valikutele võtta aega mõnest tunnist kuni kuude- ja aastapikkuse arendamiseni.
Elamust tuleb pakkuda igapäevaselt
Kaubanduse kõrvale meelelahutuse pakkumine on äriliselt igati loogiline, kuna klientide kaupluse keskkonnas veedetud aeg pikeneb ja seetõttu konversioonimäär ehk ostude sooritamise tõenäosus suureneb, rääkis Astri Grupi nõukogu liige Silver Hage.
Estoveri juht: toidukaupade impordist on saanud keeruline teema
Esimese toiduainete hulgimüüjana pääses toppi kodumaisel kapitalil põhinev Estover OÜ, mille põhiliseks müügiartikliks on Eestis toodetud juustud, või, kodu- ja toorjuust ning ricotta kohupiim ja Euroopa Liidust imporditud piimatooted. Ettevõtte juht Hannes Prits nendib, et klassikaline toidukaup...
Edukamad hulgikauplejad on metalliettevõtted
Eelmise aasta tulemuste põhjal müüvad kaks edukaimat hulgikauplejat metalle ja metalltooteid.
7 olulist juriidilist nüanssi, mida e-poe pidamisel meeles pidada
Advokaadibüroo Eversheds Sutherland Ots & Co partner, EL ja konkurentsiõiguse valdkonna juht Risto Rüütel toob välja 7 olulist juriidilist nüanssi, mida e-poe pidamisel tasub meeles pidada.
Aasta Kaubandustegu 2018 võitja on...
Eesti Kaupmeeste Liit pärjas „Aasta Kaubandustegu 2018” tiitliga COOP Eesti sularahateenuse kõikides COOP kauplustes.
Tero Helenius kongressil: tarbimine söögi alla ja söögi peale kahjustab tervist juba
Soome kaubandusstrateeg, visionäär ja koolitaja Tero Helenius rääkis Kaubanduse Aastakongressil oma ettekandes, et 53% klientidest huvitab ainult, kuidas müük tema jaoks isiklikult toimub ja 47% huvitab, mida te müüte.
5 lihtsat viisi, kuidas jõuda säästmishuvilisteni allahindlusi korraldamata
Raha säästmine pole mitte üksnes oluline eduka rahalise seisu loomiseks, vaid see on ka aina kasvav trend. Aina rohkem eestlaseid lähtuvad tarbimisotsuste tegemisel hoolikalt planeeritud eelarvest, kus pole ruumi emotsiooni ajendil tehtud ostudele ega impulsiivsetele ostudele, mis on ärgitatud oo...
E-kaupmeeste olulisemad õppetunnid ja soovitused
Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee uuris edukatelt e-kaupmeestelt, mis on nende viimaste aastate kõige olulisemad õppetunnid ning mille üle nad on enda e-poe puhul kõige uhkemad. Lisatud edukaimate e-kauplejate TOP!
Ilma e-kaubanduseta on keeruline konkurentsis püsida
Käesolev aasta on ilmselt murranguline mobiilseadmetest tehtud ostude hulga poolest, mis hakkab ületama arvutitest tehtud ostude hulka, kirjutab Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.
15 põhjust, miks Sinu e-poes ostukorv hüljatakse
Ilmselt ei tule suure üllatusena see, et keskmises e-poes hülgab ostukorvi 60-80 inimest 100-st. Seega kui e-poe kuukäive on 25 000 eurot kuus, siis hüljatud ostukorvide tõttu saamata jäänud raha hulk on ~58 000, aastas koguni 696 000 eurot, kirjutab Lauri Post Bitfinerist.
Vaata, kes võistlevad Aasta Kaubandusteo 2018 tiitlile
Kaupmeeste Liit annab 9. oktoobril Kaubanduse Aastakongressil viiendat korda välja Aasta Kaubandusteo tiitli. Vaata, kes on kolm finalisti.
Hollandi suurima toidukaupluste keti 3 digitaalset lahendust
Hollandi suurim toidukaupluste kett Albert Heijn on hiljuti võtnud kasutusele kolm digitaalset uuendust, mille võtmesõnadeks on uudne makseviis, läbipaistvus ja isikupära.
Eeden avalikustas uued rentnikud
Kaubandus- ja vabaajakeskuse Eeden juhatuse liikme Kaire Krevaldi sõnul tuleb pinnal püsimiseks edasi liikuda ning teha pidevat tööd. See on ka tema sõnul üks põhjus, miks uuenenud Eedeni keskus pakub paremat valikut ning teenuseid.
DPD testib iseliikuvate autodega pakivedu
Autotootja Renault tutvustas Hannoveris oma uut tulevikusõidukit EZ-PRO, millega koostöös transpordi- ja logistikaettevõttega DPDgroup on kavas täielikult uuendada pakiveo viimase miili süsteemi.
Septembris toimus uute sõiduautode turul oodatud langus
Uute sõiduautode müük langes septembris 18,2%, aga see oli oodatud kukkumine seoses augustis automüüjate endi poolt autode registrisse kandmisega.
TTÜ võtab esimese kõrgkoolina kasutusele iseteenindus-kassa
Tallinna Tehnikaülikooli sööklasse paigaldati eelmine nädal iseteeninduskassa, millega soovitakse vähendada pikki lõunapauside järjekordi ning lahendada põletav probleem - tööjõupuudus teenindussektoris.
Citycon kaubanduskeskuste koordinaatorina asus tööle Kristin Kuusk
Citycon Eesti büroos asus tööle kaubanduskeskuste koordinaator. Uuele ametikohale asub rahvusvahelise kogemusega Kristin Kuusk.
Rimi: jaekaubanduses kokku on puudu pea kaks tuhat töötajat
Hoolimata sellest, et kaubandussektoril läheb hästi, on teenindusvaldkonnas ikkagi suur tööjõupuudus – selle peamised põhjused on meie pidevalt vähenev töötajaskond ning jaekaupluste tihe konkurents, rääkis Rimi Eesti juht Vaido Padumäe.
Poola Maxima sai uue juhi
Alates 15. oktoobrist jõustub muudatus Maxima Gruppi kuuluva Poola ettevõtte Emperia Holdingu juhatuses, mis omab Stokrotka jaemüügiketti. Senine tegevjuht Dariusz Kalinowski on otsustanud juhatuse esimehe ja tegevjuhi kohalt tagasi astuda. Uueks ettevõtte tegevjuhiks saab Arūnas Zimnickas, kes o...
Enim noori eelistas suvel töötada kaubanduses
Kõige populaarsem valdkond suviseks töötamiseks oli kaubandus, järgnesid kontoritöö, toitlustus ja ehitus. Suvel teenitud raha kulub peamiselt toidule ja vaba aja veetmisele, selgus septembri jooksul 15-24aastaste noorte seas läbi viidud veebiküsitlusest.
Teenindajad: Inimesed võiks teiste tööd rohkem hinnata
Rimi teenindaja Annely sõnul on nende amet mõnede inimeste jaoks ikka veel põlu all. Kuid kaupluse töötajad näevad palju vaeva, et sättida kaup riiulitele, olla klientide jaoks alati olemas ja anda endast parim. Tema sõnul on see tegelikult suur pingutus – inimesed võiks rohkem hinnata üksteise t...
Valitsus toetas järgmiste aastate alkoholiaktsiisi tõusude tühistamist
Valitsus kiitis heaks seadusemuudatused, millega tühistatakse aastateks 2019 ja 2020 planeeritud alkoholi aktsiisimäärade tõusud.
Kaupmehed: uued keskused paneb töötajaid üle ostma
Apollo juht Mauri Kristjan Dorbek nendib Äripäeva raadio saates „Kinnisvaratund“, et uute kaubanduskeskuste avamisega tekib väikeäridel väga suur mure, sest tööjõuturg kuumeneb ning sinna rajatavad ärid lähevad töötajaid lihtsalt üle ostma.
Rimi: kutsume üles väärtustama keskealisi ja vanemaid töökaid naisi
Rimi alustas Baltimaade-ülest kampaaniat, millega tahetakse kummutada tööjõuturul levinud valearvamus, nagu oleksid 50. eluaasta ületanud naised oma tööpostil aeglased, ajaga mitte kaasas käivad, sageli haiged ning kehvad suhtlejad.
JNG Investments omandas enamusosaluse Shoppa.ee'st
18. septembril toimunud tehingu käigus omandas JNG Investments Shoppa.ee enamusosaluse, kuid internetikaubamaja jääb grupi eraldiseisvaks ettevõtteks. Investeeringu suurust osapooled ei avalda.
Eesti Õliühing sai uue juhi
Eesti Õliühingu juhatus valis organisatsiooni uueks tegevjuhiks advokaadibüroo Lextal vandeadvokaadi Magnus Brauni. Braun võtab juhtimise üle Toomas Saksa käest, kes töötas Õliühingu tegevjuhina alates 1998. aastast.
Vihand: tuleb olla nutikam ja efektiivsem
Selleks, et elatustaset Eestis tõsta, tuleb olla nutikam ja efektiivsem, rääkis Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees Jaanus Vihand Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Ta lisas, et kurb küll, aga firmad, kes ei suuda efektiivsust suurendada, surevad välja.