Thomson Furniture is looking for a Sales Project Manager
Kuidas lisada reklaamtoodetele digitaalsisu?
Praegusel ajal, kui digitaalne turundamine on vallutamas turundusmaailma, hakkavad ettevõtted, müügiinimesed ja turundajad tasapisi reklaamtoodete tähtsust unustama.
Uuring: fookuses 7 jaeketi teeninduskvaliteet
Maikuus Eestis ja Leedus läbi viidud klienditeeninduse kvaliteedi uuringus hinnati Maxima, Rimi, Coop´i, Comarketi, Grossi, Prisma, Selveri teenindust. Kokku tehti ligikaudu 150 testkülastust.
Selge jutt on müügimehe tähtsaim töövahend
Olenemata, kas soovime suhelda silmast-silma, läbi telefoni või interneti kõnelemise vormis on selge sõnumi edastamiseks mõned kasulikud tööriistad, mida Martin Veinmann soovitab kõneoskuse lihvimiseks katsetada.
Sõidame suurtele jaekettidele külla!
Väljasõiduseminar suurte toidukaupluste tagatubadesse toimub 28. augustil, kuni täna õhtuni kehtib soodushind.
3 põhjust, miks panustada tootetutvustusse
Millega seletada selliseid tootetekste nagu „Padi, roheline“ või „See parfüüm keskendub rikkalikele looduslikele koostisosadele“? Loovkirjutaja Marianne Liiv annab sulle 3 põhjust, miks tasub oma tootetekstid üle vaadata ja tõhusamaks timmida.
Müügijuhtimise aastakonverents on välja müüdud, müüki tulid veebipiletid
Kolm kuud enne konverentsi toimumist said piletid otsa, müüki tulid aga veebipiletid, mis muuhulgas pakuvad head alternatiivi ja lahendavad kolm müügijuhtide peamist takistust konverentsil osalemiseks.
5 soovitust ekspordiga alustavale hulgimüügi ettevõttele
Millest tuleks alustada, kui on olemas suurepärane toode või teenus, turundusplaan, konkurentsivõimeline hind ja ahvatlus välisturgudel enda äri mitmekordseks kasvatada? Soovitusi hulgimüügiga tegelevatele ettevõtetele, kes alustavad eksportimist, jagab KredEx Krediidikindlustuse juhatuse liige M...
Argumenteeritud vs emotsionaalne müük, kumb töötab paremini
Argumenteeritud müük erineb emotsionaalsest, sest sellisel juhul ollakse orienteeritud pikaajalisele koostööle. See on ratsionaalne B2B strateegia, mis baseerub kindlalt kaardistatud mõttemudelitele ja argumentidele.
Otsemüük kasvab Eestis jõudsalt
2018. aastal ületas Eesti otsemüügiturg 49 miljoni euro piiri, otsemüügiga tegeleb Eestis kokku rohkem kui 45 000 kauplejat.
Maxima case study: Kuidas kasvatada oma toote müüki jaeketis kuni 20 korda?
Kuidas aidata inimestel rikkalike poelettide ees sadade uute toodete seas leida uusi lemmikuid, kui kliendid on truud kindlatele toodetele? Kuidas degustatsioonid aitavad müüki kasvatada?
Richard Reim: Müügimehelik pull hakkab läbi saama
Tabasin end hiljuti olukorrast, kus ma ei teagi enam, kelleks või milleks ennast nimetada. Olen ma nüüd lihtsalt juht, müügijuht, müügipraktik, teenindusjuht? Elu on nii kirjuks ja segaseks aetud, kirjutab oma arvamusloos Richard Reim.
Põhifaktid Eesti ekspordist
Müügijuhtimise aastakonverentsi piletid on 90% välja müüdud
20. septembril Tallinna Teletornis toimuvale Müügijuhtimise aastakonverentsile on saadaval viimased piletid ja seetõttu lõppes täna ka ennetähtaegselt soodushinnaga müük.