Case study turundustegu finalist: Tere piima uus tulemine: kuidas piimapakk noortepäraseks muudeti?
Aasta turundustegu 2018 finalisti Tere piimapaki uue tulemise case study.
Case study turundustegu finalist: LHV Noortepank - kuidas Tommy Cash noored panka tõi?
Aasta turundustegu 2018 finalisti LHV Noortepanga lansseerimise case study.
Case study turundustegu finalist: Kuidas Maxima lasteraamatuga oma mainet tõstis?
Aasta turundustegu 2018 finalisti Maxima Eesti "Tarkust kogud Maximast" raamatu case study.
Case study turundustegu 2018 võitja: Kuidas Kirde saia hinda edukalt 45% võrra tõsteti
Aasta turundustegu 2018 võitja Leiburi Kirde saia relansseerimise case study.
Case study bränditegu 2018 võitja: Kuidas Elisa uus bränd inimesi põnevamat elu innustas elama
Aasta turundustegu 2018 finalisti ja bränditegu 2018 tiitli võitja Elisa brändi muutmine meelelahutuslikuks case study.
Miks peab kampaaniasõnum olema igas kanalis erinev?
Koolitaja Uku Nurk pani kirja viis põhjust, miks kampaaniasõnum peab igas kanalis erinev olema.
Iga infokanali jaoks on oma sobiv aeg
Tarbijad otsivad ja vaimustuvad tänapäeva kaubanduses aina uudsematest lähenemistest ja inspireerivamatest väljakutsetest. Võimaluste rohkus muudab tarbija tabamise keerulisemaks – peame teadma, mis etapis, millistes kanalites ja milliste sõnumitega tarbijat kõnetada.
Rocca al Mare ja Kristiine Keskust asub juhtima Linda Eichler
Aprilli alguses alustab Rocca al Mare kaubanduskeskuse ja Kristiine Keskuse juhina tööd Linda Eichler, kes varasemalt töötas ettevõtte turundus- ja kommunikatsioonijuhina.
Mis on uut reklaamkingituste valdkonnas?
Oma eelmistes lugudes olen rääkinud, kuidas mõõta reklaamkingituste tasuvust ning mis aitab säästa aega ja raha reklaamkingituste tellimisel. Seekord tahaksin teile tutvustada uusi firmakingitrende ja oma pikaajalisele kogemusele tuginedes aidata teil jõuda oma ettevõttele sobivaima ja parima rek...
Galerii: Password 2019
21. - 22. märts 2019 toimub Alexela kontserdimajas Eesti suurim turunduskonverents Password 2019. Saalis kogusid inspiratsiooni 500 turundajat.
Ühekordne kohvitops ei ole veel valmis lahkuma
Praeguses maailmas räägitakse väga palju keskkonnasäästlikkusest. Loeme ja kuuleme pidevalt, kui palju prügi inimkond tekitab ja saame üleskutseid selle vähendamiseks. Siiski on meil endiselt kasutusel ühekordsed kohvitopsid. Kuna need nagunii ringluses on, siis miks mitte topside pinda targalt ä...
Galerii: Passwordi auhinnatseremoonia Olympic Casinos
21. märtsi õhtul toimus pidulik auhinnatseremoonia Hilton Tallinn Park hotelli Olympic Park Casinos. Selgusid Aasta Turundustegu 2018, Aasta turundustiim 2018, Aasta Meediategu ja Aasta Kommunikatsioonitegu.
Aasta suursündmus Eesti Ettevõtete Jõulupidu 2019 - laval rahvusvahelised artistid
Käesoleval aastal toimub Eesti Ettevõtete Jõulupidu 20. detsembril Tallinnas Eesti Näituste Messikeskuses ning Tartus Eesti Rahva Muuseumis 13. ja 14. detsembril.
Kommunikatsioonitegu 2018 võitjad
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit kuulutas Eesti suurima turunduskonverentsi Password 2019 auhinnatseremoonial välja 19. korda toimunud Kommunikatsioonitegu konkursi võitjad.
Liviko tegi Crafter’s Gin parfüümi!
Liviko Crafter’s Gin on maailmas laineid löönud: see on saanud kiitusi nii pakendi kui maitse eest. Liviko joogiarhitekt Hanna Kaur rääkis Passwordi laval, kuidas Crafter’s sündis ja milline töö on selle eduka joogi taga.
Erwin Wassenaar: Eestlane armastas viilutatud juustu – pidime seda muutma!
Juustukuningate juht Erwin Wassenaar rääkis oma Passwordi ettekandes sellest, kuidas nad pidid turule tulles hakkama muutma tarbija hoiakuid. Lisaks tõi ta välja need sammud, mis on teinud Juustukuningast armastatud brändi.
Mis on sinu ettevõtte "pullisilm" turunduses?
Mitme Norra idufirma asutaja ja suurfirmade tehnoloogiavaldkonna nõustaja ning õppejõud Vidar Andersen esines Eesti suurimal turunduskonverentsil
Alar Ojastu: su äritulemused sõltuvad asjadest, mida klient su käest osta ei saa
Koolitaja Alar Ojastu rääkis Passwordi ettekandes sellest, kuidas saada endale rahulolev klient ja kuidas hoida püsiklienti.
Sisuturunduslugu peab olema aus ja hea emotsiooniga
Elame ajal, mil infomüra on ääretult palju ning on tükk tegu, et eristada enda jaoks olulist. See kehtib nii ajakirjanduslike lugude kui ka tekstide kohta, mille laiem eesmärk on potentsiaalselt klienti kõnetada, teda oma toote või teenuse vastu huvi tundma panna, kirjutab vabakutseline ajakirjan...
Sami Seppänen: Julgus eksida on küpse organisatsiooni tunnus
Passwordi konverentsil esinenud Elisa Eesti juht Sami Seppänen tõi oma ettekandes välja neli põhjust, miks Elisa bränd jätkuvalt Eesti turul kasvab.
Selgusid Eesti turunduse parimad 2018
21. märtsil pärjati Hilton Tallinn Park hotelli Olympic Park Casinos Password 2018 pidulikul auhinnatseremoonial möödunud aasta parimaid turundus- ja meediategusid.
Reklaamiagentuur Zavod BBDO kolib Porto Francosse
Porto Franco ja Zavod BBDO allkirjastasid lepingu, mille järgi tuleb ehitatavasse Porto Franco keskusse Zavod BBDO uus büroo, mis avatakse Porto Francos koos keskuse valmimisega 2020. aasta sügisel.
Kaidor Kahar asus tööle agentuuri Havas Creative loovjuhina
5 nõuannet kuidas kujundada efektset etiketti tootele
Kas otsite nõuandeid, kuidas kujundada efektne etikett tootele, mis oleks meeldejääv ja paistaks silma paljude teiste sarnaste toodete seast?
Palju turundajad palka küsivad ja millega nad tegelevad?
Tööportaali CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri poolt korraldatud turundusspetsialistide uuringust selgusid nii turundusvaldkonna levinuimate ametite palgatasemed kui ka peamised tööülesanded ja eelistatuimad sotsiaalmeedia- ning digiturunduskampaaniate platvormid.
Toimivale turunduskampaaniale ei tohi pidurit tõmmata
Puutun igapäevaselt kokku klientidega, kes paluvad hästi toimiva ja raha sisse toova kampaania ära lõpetada, kuna turunduseelarve ei võimalda kampaaniaga jätkata, kirjutab Convertali müügijuht Indrek Tori.
LUMINOR is looking for a MARKETING MANAGER
Due Date: March 24th 2019
Turunduse kuldreegel: Enne anna, siis võta!
Usun, et turundajad peaksid jätkuvalt pisut vaeva nägema. Tegema kõik, et inimene ise oma emaili ettevõttele annaks, aga selleks tuleb talle esmalt pakkuda väärtust ja alles siis küsida kontaktandmeid, ütles intervjuus Outfunneli kaasasutaja ja tegevjuht Andrus Purde.
Müügipraktiku soovitused turundajale
Ega just iga päev müük turunduse kohapealt sõna ei võta, aga miks mitte, kui me nii ehk naa üksteisest sõltume, kirjutab Telia Tallinna piirkonna müügijuht Rait Videvik.
Kellele on mõeldud reklaamitekstide kirjutamise kursus?
Loovkirjutamise oskus on tänapäeval äritegemises üks tähtsamaid oskusi kõige muu kõrval, siis mida peab tähele panema reklaamtekstide kirjutamisel.
Aasta turundustiimi nominent: EV100
Sisulise poole pealt oli suurimaks väljakutseks Eesti Vabariik 100 mastaapsus ja vajadus luua 3000+ sündmusele turunduslik katus ning motiveerida inimesi koostööle, rääkis EV100 turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristo Mäe.
Turundajatel on kadunud julgus teha suuri ja põnevaid asju
Tundub, et turundajad ei ole enam nii entusiastlikud ja vaimustunud oma tööst, kui nad kunagi olid, spekuleeris Äripäeva raadio hommikuprogrammis Tallinna Ülikooli reklaamiteooria lektor Tiina Hiob.
Aasta turundustiimi nominent: Coop Eesti
Teadmine, et teeme päevast-päeva midagi, mis loob inimestele kasu, on Coop Eesti turundusdirektori Andres Lemberi hinnangul üks olulisemaid jagatud väärtusi, mis Coopi turundustiimi hästi koos toimima paneb.
Aasta turundustiimi nominent: Coop Pank
Coop Panga turunduse projektijuht Jaana Dolenko rääkis, et Coop Panga turundustiimile meeldib leida erinevaid lahendusi ning teha asju teisiti. Toetame ja julgustame üksteist – see annab jõudu murda läbi igast raskusest, mis ette võib tulla.
Aasta turundustiimi nominent: LHV Pank
LHV turundustiim töötab agentuuri põhimõttel ning LHV Panga turundusjuht Margit Kotkas ütles, et nende arvates annab in-house turunduse tegemine neile vajaliku kiiruse ja paindlikkuse.
Google’i ja Amazoni brändil pole vaja kõrgemat eesmärki, sest tarbijad ei saa ilma nendeta hakkama
Turunduskonverentsi Password 2019 esineja, turunduskonsultatsioonifirma Prophet partner Bernhard Schaar ütles, et Google ja Amazon on niivõrd seotud meie eluga ja vajalikud, et isegi, kui meile ei meeldi need, siis kasutame neid ikka.
Turundusvaldkonna parimad said pärjatud Kuldmuna auhindadega
15. märtsil Kultuurikatlas toimunud pidulikul auhinnagalal selgitati välja möödunud aasta kõige vägevamad, silmapaistvamad ja loomingulisemad turunduskommunikatsiooni lahendused ning valdkonna tegijad reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse ning üritusturunduse alal.
Kuidas Google Adwordsis edukas olla?
Äripäeva raadio uues saates "Digiturunduse praktikum" oli juttu sellest, kuidas eestlased said Google’i Dublini kontorisse tööle ning mis nad seal tegid ja õppisid.
Z generatsioon kardab petta saada
Kuldmuna konverentsil esines Kantar Emori käitumisteaduste juhtekspert Heidi Reinson, kelle jutust näis, et generatsioon Z on kamp ingleid. Mulle kui selle generatsiooni liikmele tegi see head meelt, kirjutab Liisa Kivirähk.
Igor Beuker: Vanakooli turundajad surevad välja
Password 2019 peaesineja, Hollandi ettevõtja Igor Beuker räägib sellest, et tagasivaatavatel turu- uuringutel pole mõtet ja et growth hackerid annavad traditsioonilistele turundajatele jalaga tagumikku.
Selgusid Kommunikatsioonitegu 2018 finalistid
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit avalikustas Kommunikatsioonitegu 2018 finaali jõudnud projektide nimed ja nende tegijad.
Selgusid Aasta Turundustegu 2018 finalistid
Vaata, kes hakkavad 21. märtsil Passwordi laval Turundustegu 2018 finaalis Grand prix’ nimel rinda pistma!
Vaata, kes on TOP5 Aasta Turundustiimi nominenti
Vaata, kes on TOP5 Aasta Turundustiim 2018 nominenti ning meenutame, kes on selle auväärse tiitli endale eelnevalt võitnud! 2007. aastal anti välja Aasta Turundusjuhi tiitel ning alates 2010. aastast juba Aasta Turundustiimi tiitel.
Kuula mõtteid valimiskampaania tulemuslikkusest
Valimised on läbi saanud ja nüüd on õige aeg teha omapoolne kokkuvõte kõikidest valimiskampaaniatest. Iga erakond pingutab oma valimisvõidu nimel, lihvides kampaaniaväljundeid paremaks. Iga kampaania tükikene peab väljendama erakonna hoiakuid ja aateid.
Aasta Meediategu 2018 konkursil võistleb 18 tööd
Aasta Meediategu 2018 konkursile esitati 18 tööd seitsmelt meediaagentuurilt. 12. korda toimuva Aasta Meediategu konkursi võitjad tehakse teatavaks 21. märtsil Password 2019 auhinna tseremoonial.
Igor Rõtov: turundus on võti kasvu käivitamiseks
Eestlasi peetakse headeks tootjateks, kuid tagasihoidlikeks turundajateks, turundus on kasvu käivitamise võti, leiab Äripäeva peadirektor Igor Rõtov.
Aasta turundustiimi nominent: EKRE
EKRE poliitikanõunik Urmas Espenberg rääkis, et nende tootearenduseks on head programmid ja parimate ideede elluviimine, samuti heade poliitikute ehk poliitiliste staaride kujundamine.
RADEMAR otsib E-TURUNDUSE SPETSIALISTI
Kandideerimise tähtaeg: 12.04.2019
Ekspress Grupp omandab Linna Ekraanid
8. märtsil 2019 omandas AS Ekspress Grupp 100%lise osaluse ettevõttes Linna Ekraanid OÜ, mis tegeleb digitaalse välireklaami müügiga Eestis. Seni kuulus ASile Ekspress Grupp 50% ettevõttest.
Baltimaade PR-auhindade jagamisel noppisid esikohad Dalton ja Swedbank koos META Advisoryga
Tänavusel Baltimaade PR-auhindade konkursil Mi:t&Links Baltic Communications Awards saavutasid esikohad kaks Eesti agentuuri: rahvusvahelise kommunikatsiooni kategoorias kuulutati parimaks Dalton ja digitaalse kommunikatsiooni eest pälvis võidu Swedbank koos META Advisoryga.