Kuidas Google’is paremini esile tulla?
Saated "Digiturunduse praktikum" rääkisid Eesti kogenum SEO ekspert ja IT koolituste SEO koolitaja Raido Tamar ja Priit Kallas Dreamgrow Digitalist, kuidas Google'is paremini esile tulla.
Initiative otsib meediaplaneerijat
Kandideerimise tähtaeg: 4.02.2020
Password 2020 esineja Ann Runnel sai start-up auhindadel kaks tunnustust
Kolmapäeval esmakordselt toimunud Eesti start-up-auhindade jagamisel sai tarkvarafirma Reverse Resources asutaja ja juht ning Passwordi teise päeva esineja Ann Runnel kaks tunnustust – isiklikult stereotüüpide murdja ja oma ettevõttele Reverse Resources maailmamuutja tiitli.
Reklaamihindade tõus teleturul
Palusime kahe Eesti suurema telekanalite grupi esindajal selgitada, kuidas nende 2020. aasta hinnakiri varasemaga võrreldes muutus ja mida see tähendab eetri ostjatele, sealhulgas turundajatele. Olukorda kommenteeris Initiative'i meediadirektor Madis Altermann.
Brandem otsib turunduse projektijuhti!
Brandemi müügikäive kasvas eelmisel aastal ligi 90%. Sellega oleme üks kiireima kasvuga värbamisagentuur Eestis. Värbamisagentuur, kelle DNAs on ka turundamise oskus, mis praegusel konkurentsitihedal tööjõuturul on möödapääsmatu.
CASE STUDY: Tasty näitab suunda turundajatele ja meediafirmadele
BuzzFeedi bränd Tasty on üliedukas kõikidel rinnetel: miljonid fännid sotsiaalmeedias, sajad reklaamijad osalevad videotes ja WalMart müüb meeletutes kogustes Tasty bränditud köögitarbeid. Kas see ongi turunuduse ja meediaäri tulevikumudel?
Milline oli 2019. aasta meeldejäävaim turundustegu? III osa
Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. Arvamust avaldavad Turunduskoolituste asutaja Katrin Vilimaa-Otsing ja Mindshare'i tegevjuht Maarja Kaalep.
Teater Vanemuine otsib turundusjuhti
Kandideerimise tähtaeg: 2.02.2020
Tegevjuhi persoonibränd võib tõsta ettevõtte väärtust 75%
Ettevõtte tegelik väärtus ei peitu üksnes ettevõtte varades, oskusteabes, kogemustes. Oluline on ka potentsiaalsete ja olemasolevate klientide peas olev ettekujutus sinu ettevõttest, omanikest, juhtidest ja töötajatest ehk brändist. Mida edukamaks oma ettevõtet soovid muuta, seda olulisemaks muut...
Eesti idufirma palkas kommunikatsioonijuhiks endise Prantsuse presidendi nõuniku
Eesti ettevõte Skeleton Technologies värbas oma kommunikatsiooni- ja valitsussuhete juhiks Prantsusmaa endise presidendi François Hollande’i ja Eesti e-residentsuse programmi avalike suhete nõuniku Arnaud Castaignet.
5 SEO strateegiat aastaks 2020
FCR Media SEO teenuse juht Jüri Hass annab nõu, kuidas rohkem müüa, millist sisu kodulehele luua ja milliseid tehnilisi parameetreid silmas pidada.
Ekspress Grupp kaalub osaluse müümist Õhtulehes
Postimees Gruppi kuuluv BNS kirjutas reedel, et Õhtulehe omanikud Ekspress Grupp ja Alexela Grupp võivad müüa maha ASi Õhtulehe Kirjastus.
Annika Oja: näiliselt lihtsad valikud võivad pikas perspektiivis kaheldavaks osutuda
Orklal on 2025. aastani koostatud jätkusuutlikkuse strateegia, milles keskendutakse muuhulgas toodete tervislikumaks muutmisele, parematele pakendilahendustele ja toiduraiskamise vähendamisele, sõnas ettevõtte turundusdirektor Annika Oja.
Mõjuisikud turunduses – kes vastutab?
Mõjuisikute kasutamisest turunduses rääkis Promoty juht ja Passwordi esineja Aleks Koha.
Muuda koduleht nähtavaks
Mis on esimene koht, kuhu inimesed info otsimiseks siirduvad? Loomulikult on selleks otsimootorid. Sestap seisneb üks võtmeküsimusi selles, kuidas muuta ettevõtte või toote koduleht otsingumootorite jaoks nähtavaks.
2020. aasta värv on sinine
Tegemist on Pantone tooniga 19-4052 Classic Blue. See on ajatu ja klassikaline sinine toon, millele vastab värvikood #0F4C81.
Kuldmuna ja ADC*Eesti Disainiauhinnad ühinevad
Märtsis 22. korda aset leidev loovusfestival Kuldmuna toimub esmakordselt koos ADC*Eesti Disainiauhindadega.
Kuidas oma persoonist bränd kujundada?
Raadiosaates "Eetris on turundusuudised" räägiti jaanuaris sellest, mis on persoonibränd ja miks peaks ettevõtja või juht selle kujundamisega tegelema.
Milline oli 2019. aasta meeldejäävaim turundustegu? II osa
Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. Arvamust avaldavad EBSi professor Riina Koris (PhD), CARATi juht Martin Tamm, Vizeumi digimeedia kliendisuhete juht Eva-Maria Leetma ja Dentsu Aegise tegevdirektor Britte Maidra.
Tallinna Ülikool otsib turunduse peaspetsialisti
Kandideerimise tähtaeg: 27.01.2020
Passwordi soodushind lõpeb reedel
Reedel on viimane võimalus registreerida end soodushinnaga 4.-5. märtsil 2020 Saku Suurhallis toimuvale Eesti suurimale turunduskonverentsile Password.
CASE STUDY: Soome suurim ajaleht võttis Putini ja Trumpi liistule
Kampaania viisid ellu Helsingin Sanomat, TBWA\Helsinki, Clear Channel ja JCDecaux.
Eva Maria Ots liitus agentuuriga Inspired Universal McCann
Varasemalt Mediabrands Digitalis töötanud Eva Maria Ots liitus meediaagentuuriga Inspired Universal McCann, kus asub juhtima digitaalseid teenuseid.
Eesti Kontserdi kommunikatsioonijuhina alustas Andri Maimets
Eelmise aasta lõpus toimunud konkursi Eesti Kontserdi kommunikatsioonijuhi kohale võitis Andri Maimets, kes asus uude ametisse alates 13. jaanuarist.
Tähelepanuväärsed sündmused Eesti turundusmaastikul 2019. aastal
Telia Eesti brändi ja turundusosakonna juht Ranno Pajuri tõi välja kaks olulist asja, mis möödunud aastal Eesti turundusmaastikku mõjutasid.
Teleauditooriumi ülevaade detsembris 2019
Detsembris 2019 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 13 minutit päevas, selgub Kantar Emori teleauditooriumi ülevaates.
5 digiturunduse soovitust aastaks 2020
See aasta tõotab tulla digiturunduse vallas viimase aja üks põnevamaid. Eelmisel aastal tõstsid agressiivselt pead mitmed uued tehnoloogiad, näiteks hääleotsing ja juturobotid ning järjest enam on võimalik algoritmipõhine reklaamihaldus ja -loome. Siinkohal annan turundajatele selleks aastaks mõn...
Tartus alustas uus digiagentuur
Alates sellest aastast tegutseb loovagentuuri Neway kõrval digimeeskond, kelle eesmärk on luua kodulehti, e-poode ning interaktiivseid ekraanilahendusi. Loodud agentuur kannab nime Neway Digital.
Annika Arras: indulgentside ostmine läbi rohepesu teeb murelikuks
"Kasumi teenimise kõrvale on ühiskonna arenedes tekkinud lisamõõde, millele tuleb samaväärselt tähelepanu pöörata," sõnas Miltton New Nordicsi partner a Passwordi esineja Annika Arras. Samas teeb teda murelikuks indulgentside ostmine läbi rohepesu ja silmakirjaliku hoolivusturunduse trend.
Best Marketingi ürituste kalender 2020
Pane nende turundusürituste kuupäevad kindlasti kalendrisse kirja! Varajastele registreerujatele kehtib soodushind.
Janek Mäggi: "Eestis ei saa seadusi osta"
Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel rääkis suhtekorraldusfirma Powerhouse omaniku Janek Mäggiga sellest, miks ta ministreid palkab ja kas Eestis saab seaduseid osta.
Tüli Muhu preesist inspireeritud disaini pärast
La Ecwadori tegevjuht Heily Aavik kirjutas La Ecwadori blogis Saaremaa Piimatööstusele tehtud juustupakendist ja kohtuprotsessist. Lisatud ka hagi esitanud Keiu Kullese kommentaar.
Milline oli reklaamiaasta 2019?
Aasta viimases saates võtsime koos Helen Roonetiga ette 2019. aastal silma jäänud reklaamiteod. Helen on Imagine\TBWA tegevjuht ja saateks valmistumisel valisime mõlemad välja oma lemmikud aasta jooksul nähtud reklaamidest.
Poola tarbijad hellitavad end luksusega
Kui Lukasz Wichlacz hakkas koos sõpradega kuus aastat tagasi veebis kohvi müüma, võis ta oma kliendid ühe käe sõrmedel üles lugeda. Nüüd on Kolobrzegi linnast alguse saanud Coffeedesk üks Poola suurematest müüjatest ja Wichlacz on saanud isegi kohviku avada.
Kiirmoeäri hakkab alla käima
Mitu suurt tuntud kiirmoeketti on viimasel aastal pankrotti läinud, mis annab märku nii poodlemise kolimisest internetti kui ka inimeste teadlikumast tarbimisest.
Endine justiitsminister läks suhtekorraldusse
Endine justiitsminister ja sotsiaaldemokraat Andres Anvelt liitus endise riigihalduse ministri Janek Mäggi suhtekorraldusbüroo Powerhouse meeskonnaga.
Ehtekunstnik kaebas piimatööstuse ja agentuuri kohtusse
2017. aasta sügisel esitas ehtekunstnik Keiu Kulles hagi Saaremaa Piimatööstus AS-i ja Agentuur La Ecwador OÜ vastu. Möödunud aasta detsembris jõudis kohtuprotsess lõpule.
Mariliis Beger: ettevõtte roll ei piirdu vaid oma toodete ja teenuste müümisega
"Kui seda hästi ja ausalt teha, on vastutustundlik ettevõtlus ning sellest rääkimine tugev relv nii oma töötajate hoidmiseks, uute töötajate värbamiseks kui ka kliendibaasi kasvatamiseks," sõnas Pipedrive'i kommunikatsioonijuht Mariliis Beger.
Google Search Console – SEO alahinnatud abiline (II osa)
Google Search Console aitab mõista, kuidas Google saab aru sinu veebilehest ja millised on probleemid, mis takistavad saavutamast paremaid tulemusi otsingutulemustes.
Kes raiskab toitu – müüja või tarbija?
Toidu raiskamisest, pakenditest ja talupojamõistusest rääkis Rimi Eesti vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats, intervjueeris Hando Sinisalu.
R-Kiosk võttis kasutusele 100% taimset päritolu kohvitopsid ja kaaned
R-Kiosk on asendanud oma poodides ühekordsed kohvitopsid täielikult taimse päritoluga topsidega. Samuti võttis ettevõte Euroopas esimeste seas kasutusele täiesti plastivabad ja komposteeritavad topsikaaned.
Tarbimine on tugev
Tarbijate tugev kindlustunne toetab tarbimist, tõdes Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina.
Kuidas raiskamist piirata?
Miltton New Nordicsi partner ja Passwordi konverentsi esineja Annika Arras rääkis Äripäeva raadios vastutustundlikust tarbimisest ja turundusest, intervjueeris Hando Sinisalu.
CASE STUDY: lehmade Tinder
Lehmade Tinder on maailma enim meediakajastust saanud B2B kampaania.
Prognoos moebrändide hindadele 2020. aastaks
Eksperdi sõnul peaksid 2020. aastal moebrändide jaehinnad Balti turul langema hakkama.
Salvest otsib tooterühmajuhti
Kandideerimise tähtaeg 8.01.2020.
Aasta loetuimad lood
Populaarseimate lugude TOP 10 Best Marketingis aastal 2019 – esikolmikus on jõulureklaam, turundajate palgasoov ja nädala kampaania.
CASE STUDY: Kuidas Vilnius ennast G-punkti appi võttes maailmakuulsaks tegi
Passwordi esinejate hulka lisandus Kadri Mägi-Lehtsi
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim turunduskonverents Password, mille esinejate hulka lisandus Eesti Ravimitootjate Liidu nõukogu esimees ja Roche Eesti juht Kadri Mägi-Lehtsi, kes räägib vastutustundlikust turundusest ravimitööstuses.
Trükitööstuse TOPi võitja: omamata lõpptoodet või brändi, peame panustama teiste äri edule
Kolm järjestikust aastat edukaimaks trükikojaks tõusnud Data Print OÜ uus juht Triin Anette Kaasik nendib, et etiketiäri erineb Baltikumis ja Põhjamaades kõige rohkem kasvutempo poolest, kus Eestil, Lätil ja Leedul on selge edumaa.