Mööbliettevõte OCCO otsib turundajat
Kandideerimine: occo@occo.ee
Põhimõtted, mida peaks iga turundustiim enne meediakonkurssi teadma
Sügis on teadupärast meediaagentuuride konkursside toimumiseks kõige kuumem aeg. On kliente, kes peavad iga teatud aastate järel konkursi tegema ja on neid, kes soovivad lihtsalt turuolukorraga tutvuda või olemasoleva agentuuri välja vahetada. Kuna konkursi korraldamine koosneb väga paljudest det...
Mulle meeldib koolitaja, kes ei tee onuheinolikke nalju!
Arvamuslugu Andrus Kiisküla koolitusest “Turundamine Facebookis ja Instagramis”. Autoriks blogija Ebapärlikarp.
Ionel Lehari: Disainer võiks riiki juhtida
Disainiauhindade jagamise raames rääkis Identity loovjuht Ionel Lehari disainist, selle hindamisest ja trendidest.
Opel andis Hollandis oma reklaamikampaania täielikult tarbijatele teha
Case study: Opel „Pay with Views“ agentuurilt JWT Amsterdam (Holland)
ETKALi uueks juhiks saab E-kaubanduse Liitu juhtinud Signe Kõiv
Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liitu (ETKAL) asub alates oktoobrist juhtima hiljuti E-kaubanduse Liidust lahkunud Signe Kõiv, kes võtab rolli üle 2015. aastast tegevjuhi ametit pidanud Lola Tehverilt.
Galerii ja video: Initiative tähistas uude kontorisse kolimist suure peoga ja esitles uut ettevõtmist iRetail
Meediaagentuur Initiative kolis kevadel uude kontorisse ning tähistas seda eelseisva hooaja alguses üheskoos oma klientide ja koostööpartneritega.
Poliitilisi seisukohti saavad võtta ainult väga enesekindlad ja tugeva juhiga brändid
Intervjuu Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverentsi esineja Michelle Goodalliga.
Saku Õlletehase turundust juhib Eva Maarend
Alates sellest suvest kureerib Saku Õlletehase turundustiimi tööd Eva Maarend, kes oma viimaste aastate tööpositsioonidel on panustanud Eesti lennundussektorisse ja Eesti kui atraktiivse turismisihtkoha turundamisse.
Disainiauhinnad 2018 jagatud: Parim disainer on Stepan Solodkov agentuurist Tabasco
Eile õhtul kuulutati pidulikul Eesti Disainiauhindade galal välja ADC*E Eesti Disainiauhinnad 2018 laureaadid, kus kategooriateülene peaauhind Grand Prix läks üllatuslikult seekord pesufirma Crystal Rabbit tootefotodele, mille autoriteks olid Kertin Vasser, Kristel Jänes ja Taavet Kohal. Grand Pr...
Janno Siimar valiti ADCE digižürii esimeheks
Best Marketing õnnitleb Jannot ja esitab talle 3 küsimust:
Kuidas autoomanikke lollitades rohkem varuosi müüa
Case Study: AWR Arabian Automobiles ja Nissan Genuine Parts „KEFA Spare Parts“ agentuurilt TBWA\Raad (Dubai)
Ka negatiivsed uudised võivad brände kasvatada
Vastab Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsi esineja, Londoni King’s College turundusprofessor Kirk Plangger.
Natalja Piiskoppel: Turunduses sooviks rohkem näha strateegilist läbimõeldust
Natalia Piiskoppel on Eesti üks pikaajaliseima kohaliku ja välismaise töökogemusega strateege, kes töötanud varasemalt Berliinis, tänaseks jõudnud Initiative’i ketti Londonisse. Intervjuus jagab ta oma nägemust suurte turgude turunduse ja meedia erinevustest-sarnasustest.
Kommunikatsioonijuhtimise aastakonverents 2018
Case Study: Kuidas Eesti idufirma nulleelarvega 10 000 kasutajani jõudis
Eesti idufirma Promoty lansseeris detsembri alguses platvormi, mis toob kokku turundajad ja sisuloojad. Vähem kui poole aastaga oli soovitusprogrammi platvormiga liitunud üle 10 000 Eesti kasutaja, sealjuures ei ole turundusse investeeritud sentigi. Kuidas nad seda tegid?
P&G plaanib WTF ja LOL enda kaubamärkidena registreerida
Tarbekaupade gigant Procter & Gamble (P&G) on esitanud USA Patendi- ja Kaubamärgiametile taotluse registreerida tuntumad sotsiaalmeediaslängid, et kasutada neid noortele turundamises.
Mõistlik joomine laastaks alkoholitööstuse
Briti turundusportaal WARC viitab raportile, mille kohaselt kaotaksid Inglise alkoholibrändid pea 40% oma aastatulust, või hinnanguliselt 13 miljardit naela, kui tarbijad suudaksid kinni pidada ametlikest soovituslikest kogustest.
Veebilehe tellimisest maalähedaselt
Kodulehe, e-poe või mõne muu infosüsteemi ehitamine sarnaneb ehitusega füüsilises maailmas. Ent küberruumis on piiranguid vähem ning asjad on nii-öelda kummist – venivad täpselt nii palju, kui neid venitada, mis muudab projekti lähteülesandest, ajakavast ja eelarvest kinnipidamise keerulisemaks. ...
Väike eelarve, võimas turundus. Mis on Wolti edu saladus?
Liis Ristal, Wolti tegevjuht Baltikumis, rääkis Balticbest 2018 konverentsil Wolti eduloost: kuidas toidukulleri teenus väikese turunduseelarvega turule toodi ning nüüdseks juba 28 linna laiendati. Wolti võluvärki võib nüüdsest kogeda juba nii Soomes, Rootsis, Taanis, Lätis ja Leedus, Gruusias ni...
Kuidas kasvada Baltikumis aastal 2019
BalticBest 2018 arutelupaneelis osalesid Ranno Pajuri Teliast, Sven Nuutmann Eesti Meediast, Asta Margeviciene Swedbankist ja Anna Celmiņa DDB Latviast. Nad jagasid turundajatele nõuandeid ja nippe aastaks 2019.
Efektiivse projektijuhtimise 5 põhimõtet
Tööhaldustarkvara Scoro asutaja ja juht Fred Krieger jagas BalticBest 2018 konverentsil nõu, kuidas tööd tehes vähemaga rohkemat saavutada. Tema kogemuse järgi tagavad efektiivsuse just need viis põhimõtet.
TVPlay otsib turundus­spetsialisti
Konkursi tähtaeg 17. september
Parimaid otsepostiga saadetud reklaame märkab üle 60% saajatest
Vaatamata tänapäeva maailma kiirele digitaliseerumisele on käega katsutav ja kõiki meeli kaasav paberkandjal saadetav reklaam elamas läbi oma taassündi. Hiljutisest Viilup Uuringud OÜ poolt läbi viidud küsitlusest* selgus, et visuaalselt kauneid, informatiivseid ja atraktiivsete sooduspakkumisteg...
Telia sai kaks uut turundusjuhti
3. septembril alustas Telia turundusosakonnas tööd kaks uut turundusjuhti.
Galerii: Balticbest 2018 Loovusfestival
Pildistas: Marko Mumm
Balticbest 2018 võitjad selgunud! Grand Prix'd said Eesti ja Horvaatia
Eile selgusid Tallinnas Baltikumi loovusfestivali Balticbest 2018 võitjad. Žürii hinnangul oli 208st konkursile esitatud tööst lausa kaks Grand Prix väärilised: Eesti agentuuri Tank “Work in Estonia” nutikas värbamiskampaania ja Horvaatia agentuuri Imago Ogilvy kampaania linnukese elu päästmisest.
Baltikumi Aasta Agentuur 2018 on DDB Latvia
Baltikumi Aasta Agentuuri auväärne tiitel läks Läti agentuurile DDB Latvia. Viimased kolm aastat on auhind läinud Leedu agentuurile Milk, kes sel korral võistlusel ei osalenud. Eesti edukaim agentuur on Optimist.
Best Internet 2018
Vastuvoolu küll, aga mis suunas?
Ekspress Meedia juhatuse esimehe Argo Virkebau vastus Eesti Meedia juhatuse esimehele Sven Nuutmannile.
Uuring: Millised reklaamid noortele meeldivad?
Vastuvoolu: Postimehe trükireklaami maht kasvab
Hando Sinisalu intervjuu Eesti Meedia juhatuse esimehe Sven Nuutmanniga, milles saad muuhulgas teada: - Miks töötajad Sven Nuutmanni kardavad; - Eesti Meedial on olnud Läti turul raskusi; - Kontsern astub üha rohkem agentuuride mängumaale, aga proovib leida tasakaalu ja häid suhteid säiltada; - E...
Kuidas eetilise turunduse kaudu paremini äri ajada?
Liilit Kirss liitub Taevas Ogilvy PR-tiimiga
Ajakirja Kroonika ajakirjanik Liilit Kirss liitub Taevas Ogilvy PR-tiimiga. Tema ametinimetuseks saab social media manager.
Initiative’i suvine eksperiment – vali endale vahelduseks uus kontor
Initiative kutsus nii kliendid kui meediapartnerid oma töökohtadega suvekuudeks oma uude kontorisse.
Selgusid Balticbesti finalistid
Balticbest 2018 loovkonkursile laekus 208 tööd, neist 77 jõudis finaali. Võitjad selguvad reedel Filmimuuseumis toimuval Balticbesti galal.
Omniva otsib turundus­spetsialisti
Viimane võimalus registreeruda BBalticbestile
Juba sel reedel, augusti viimasel päeval, toimub Filmimuuseumis Balticbest 2018. Kirjeldan lühidalt, mis Balticbestil juhtuma hakkab. Eraldi on saadaval ka gala pääsmed!
Open rate 90% - kuidas?
Mu 16-aastane poeg küsis alles hiljuti, et mis asi see faks on? Ta nägi mitmete ettevõtete kontaktandmete hulgas faksi numbrit. Aga mitte kellelgi ei näinud ta Messengeri URLi. Kas paneb mõtlema?
Disainiauhindadele konkureerib 415 tööd
14. augustil jagatakse Eesti Disainiauhindu, millele konkureerib 415 tööd. Suurim esitatud tööde arv on sel aastal graafilise- ja veebidisaini kategoorias.
Turundus on liiga oluline, et jätta see edasimüüjate hooleks
Intervjuu Leedu idufirma Deeper Sonar kaasasutaja ja turundusjuhi Rolandas Sereikaga, kes esineb ka 31. augustil Balticbestil.
Kuidas e-poes kliendi ostuotsust mõjutada?
Eestlaste seas on veebikaubandus kiirelt tõusmas – Eurostati andmetel ostis üle poolte eestlastest viimase aasta jooksul mingeid teenuseid või tooteid digikanalite kaudu. Eduka e-poe aluseks on korralik turundus, mis eeldab tulemuste mõõtmist ja analüüsimist. See on e-kaubanduse üks olulisi eelis...
Eesti esimese ukserääkijatega turunduskampaania tegi Inbankile Target Master
Esimene ja ainuke otsepostitusfirma, mis täna Eestis uudset ukserääkijate postitust pakub, on Target Master, ja esimene kampaania tehti äsja koos finantssektori uuendusmeelse pangaga Inbank.
Balticbest 2018 loovkonkursile laekus 208 tööd
Seekordne Balticbesti loovkonkurss oli avatud kõigile Euroopa väikeriikidele, kus elanikke vähem kui 5 miljonit. Finalistid selguvad 28. augustil, võitjad 31. augustil Tallinna Filmimuuseumis toimuval auhinnagalal. Balticbesti auhinnatseremoonial selgub ka 2018. aasta Baltikumi parim agentuur.