Mis oleks parem küsimus kui "Kuidas ma kliente juurde saaksin?"
Usun, et pole ühtegi ettevõtjat ja turundajat, kes poleks küsinud ja mõelnud sellele, kuidas kliente juurde saada. Kui pikalt pole pakkumisi võidetud või pole oste olnud (või neid on vähem), tekib paratamatult otsaesisele murekorts ja pähe küsimusi:
Saa tuttavaks: Aasta Digitegu 2017 žürii
Aasta Digitegu 2017 konkurss läheneb! Vaata, kes kuuluvad sel aastal žürii koosseisu.
Kas Sinu tooted paistavad konkurentide hulgas silma?
Sul on äge toode, aga kas see paistab ka konkurentide hulgas silma? Kas pakend lisab Sinu tootele väärtust ja kannab brändi sõnumeid? Räägime pakendituru trendidest nelja õnnestunud projekti näitel.
Facebooki ja rahvaloenduse numbrid ei klapi
Eestis on Kantar Emori andmel Facebooki kasutajaid ligi 1/6 võrra vähem kui Facebook ise väidab.
Stuudio Binaar tõi esimesena Eesti turule keskkondadeülese reklaamisihtimisvõimaluse
Reklaamitehnoloogia ettevõte Stuudio Binaar tõi esimesena Eesti turule kasutajate veebikäitumisel põhinevad reklaamisegmendid, mis võimaldavad veebikeskondade üleselt bännerite täpsemat sihtimist ja seeläbi kulude kokkuhoidu.
Eestlane turundab Berliinis vegan-kondoome
Eesti moe-startupi SWÄRK asutaja Paula Pärnaste kolis poolteist aastat tagasi Berliini ja lööb nüüd kaasa kondoomibrändi Einhorn ehitamisel.
Bauhof otsib digiturundajat
Konkursi tähtaeg 2. oktoobril.
Artist Siseraadiote juht: helidevabas maailmas ei ole kellelgi meeldiv viibida
Eesti suurim siseraadio täislahendusi pakkuv ettevõte Artist Siseraadiod saab sel aastal juba 15-aastaseks ning teeb sünnipäeva puhul oma visuaalsele identiteedile täieliku uuenduskuuri. Artisti tegevjuht Priit Laur rääkis bestmarketingile, miks üks edukas ettevõte otsustas läbi viia sedavõrd väl...
Artist Siseraadiote juht: helidevabas maailmas ei ole kellelgi meeldiv viibida
Eesti suurim siseraadio täislahendusi pakkuv ettevõte Artist Siseraadiod saab sel aastal juba 15-aastaseks ning teeb sünnipäeva puhul oma visuaalsele identiteedile täieliku uuenduskuuri. Artisti tegevjuht Priit Laur rääkis bestmarketingile, miks üks edukas ettevõte otsustas läbi viia sedavõrd väl...
Google ja Facebook tulevad suurklientide nõudmistele vastu
Aasta alguses süüdistas P&G brändijuht Marc Pritchard digimeedia tööstust massiivses pettuses. Ka teised turundusjuhid üle maailma olid sarnast muret väljendanud, kuid nii suure kella külge polnud keegi veel teemat riputanud. Pool aastat hiljem on näha, et asjad liiguvad paremuse poole: Facebook,...
Google ja Facebook andsid suurklientide ultimaatumile järele
Aasta alguses süüdistas P&G brändijuht Marc Pritchard digimeedia tööstust massiivses pettuses. Ka teised turundusjuhid üle maailma olid sarnast muret väljendanud, kuid nii suure kella külge polnud keegi veel teemat riputanud. Pool aastat hiljem on näha, et asjad liiguvad paremuse poole: Facebook,...
Eero Palm: Premeeri panust, mitte tulemust
Pingeread - avalikud või salajased - on pea iga ettevõtte tavapraktika. Tööandja proovib nende abil nõrgemaid motiveerida ja tugevamaid tunnustada-hoida. Loomulikult soovib arengut taotlev osakonnajuht oma töötajate hetkeolukorda näha. Igasuguste pingeridade puhul on aga tõsine probleem nende obj...
Passware otsib: Software Solutions Key Account Manager
Mis on see Eestis tundmatu uus rahaveski digiturunduses?
Eestis on affiliate-turundus jätkuvalt üsna tundmatu. Maailmas on affiliate-turundus väga, väga levinud.
Äripäeva Turunduse TOPi võitis salapärane Soome noormees
Äripäeva täna ilmunud Turunduse TOPi võitis 26aastase salapärase soomlase Eestist veetav ühemehe veebiäri, mis teenis eelmisel aastal 1,14 miljonit eurot kasumit. Millega see noormees siis tegeleb?
Meie veebileht ei too müüki - 7 kohta, kust vigu otsida
Ettevõtja ja turundaja jaoks mängib veebilehe olemasolu ühte kindlat rolli – teenida tänu sellele rohkem tulu. Kõik muu on teisejärguline.
Aasta Digitegu osavõtt saavutas eelmisel aastal oma kõigi aegade rekordi – proovime seda tänavu ületada!
Üldjoontes jätkame eelmisel aastal väljakujunenud formaadis, lisasime paar kategooriat.
Aasta Digitegu 2017 konkursi reglement
Aasta Digitegu osavõtt saavutas eelmisel aastal oma kõigi aegade rekordi – proovime seda tänavu ületada! Üldjoontes jätkame eelmisel aastal väljakujunenud formaadis, lisasime paar kategooriat.
Hea ärimees loeb esmalt kliendi mõtteid, mitte tema raha
Tänasel päeval on edukas kaupmees olla raske – iga kliendi eest tuleb võidelda, konkurents on tihe ning pidevalt peab silmad ja kõrvad lahti hoidma, et olla kursis konkurentide tegemistega. Turundamine ja müük on omaette teadus, kus on väga oluline iga peenemgi nüanss. Mõnikord võivad kliendiga s...
Eesti Meedia juht: plaanime siseneda üritusturunduse ja mängufilmide tootmise ärisse
Intervjuu Eesti Meedia juhatuse esimehe Sven Nuutmanniga
Digimaailmas on edukad superliidritega töötavad kaubamärgid
Tetra Pak Index 2017 uuring võtab kokku kõige uuemad globaalsed trendid ja võimalused, mis mõjutavad toidu- ja joogitööstust. Tegu on kümnenda sellise uuringuga, mille tänavuseks teemaks oli „digitaalne tarbija“.
Gigantide võitluse tõelised võitjad
Floyd Mayweatheri ja Conor McGregori vastasseis tõmbas rohkelt tähelepanu ja kahele mehele elasid kaasa fännid üle kogu maailma. MMA-meistri McGregori ja poksitšempioni Mayweatheri võitlusest väljus võitjana viimane, kuid tegelikult oli võitjaid rohkem kui ainult üks.
Meediaagentuuri Idea Havas Media uueks strateegiks on ligi 10-aastase erialase töökogemusega Tambet Napp
Varasemalt töötas Tambet Napp agentuuris Mediacom print- ja välimeedia planeerimisjuhina. Tambet Napi sõnul on talle oluline töötada meeskonnas, kus on olemas tugevad analüütilised teadmised ja oskus lahendada kiirelt kreatiivseid ülesandeid.
Asso Laido: Reklaamimüügi kooli edukas lõpetaja leiab 99% tõenäosusega hästitasustatud töö
Äripäeva Akadeemias stardib juba septembris reklaamimüügi kool, milleks ja kellele selline kool loodi? Bestsalesi küsimustele vastasid Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido ja koolitaja Mihkel Reinsalu. Niisiis, kuidas kindlustada kõrgelt tasustatud töökoht reklaamimüügis?
Circle K otsib turundus­spetsialisti
Konkursi tähtaeg 27. september
Mart Habakukest saab Estonian Business Schooli esimene kantsler
Alates uuest õppeaastast astub Estonian Business Schooli kantsleri ametisse senine EBS Education OÜ esimees Mart Habakuk, kes on ülikooli ligi 30-aastase ajaloo esimene kantsler. Kantsleri vastutusalasse hakkavad kuuluma finantsjuhtimine, varahaldus ning infotehnoloogia valdkonna arendamine.
Kuidas sotsiaalmeedia abil ostupersoonat luua
Oma kliente rühmitades on võimalus neid veelgi paremini mõista – kus nad asuvad, mis neid motiveerib või mis probleeme üritavad lahendada. Sellised grupid moodustavadki ostupersoona ja tavaliselt on neid ettevõttel enam kui üks. Brit Mesipuu agentuurist Milos annab praktilist nõu.
HKScan otsib kategooriajuhti
Konkursi tähtaeg 27. september
5 nippi, kuidas luua mõjus reklaampost!
Elame maailmas, kus teenused ja info kolivad järjest enam erinevatesse veebikeskkondadesse, kuid just sel info ülekülluse ajastul on postkasti jõudev, käega katsutav ning kõigi meeltega tajutav traditsiooniline paberreklaam elamas läbi oma taassündi.
Turundusagentuur Louder otsib turundustalente: Account & Sales Manager, Marketing Producer
Konkursi tähtaeg 20. september
Noori müügihaisid motiveerivad finantssõltumatus, paindlik tööaeg ja eneseareng
Meedias ja ühiskondlikus arutelus on omajagu kajastamist leidnud noorte tööhõivega seotud teemad. Millised on võimalused noori motiveerida ja kuidas nad ise suhtuvad varakult tööturule sisenemisse? Jätan siinkohal kõrvale suvised malevad, mis annavad samuti noortele hea väljundi ja võimaluse lisa...
Nõuanded, kuidas korraldada vinge strateegiapäev
Kõige tavalisem seminar, konverents või strateegiapäev toimub kella 10st 16ni mõne hotelli konverentsisaalis. Inimesed on sellisest ülesehitusest tüdinenud ja õnneks on innovatsioon jõudnud ka sündmusturunduse valdkonda. Mis need on, jagab 10-aastaseks saava sündmusturundusettevõtte Acer Events v...
Glossier: Lugu sellest, kuidas sisust sünnib toode
Glossier on hetkeseisuga üks kuumimaid ilutoodete brände USA turul. Firma asutajaks on endine Voguei ajakirjanik ja blogija Emily Weiss. Kui Emily 2010. aastal blogimisega (Into the Gloss) alustas, ei osanud ta unistadagi, et vähem kui viie aasta pärast juhib ta isiklikku kosmeetikabrändi. Tänu ...
Thorgate'i disainitiimiga liitus Nikita Abramenkov
Digitooteagentuuri Thorgate disaini ja tootearenduse tiimi uus juht on Nikita Abramenkov, kes on IT-ettevõttes Codeborne töötades disaininud nii Vene, Tšehhi kui ka Eesti pankasid, aga ka löönud reklaamiagentuuri Taevas Ogilvy disainerina kaasa tuntud auto- ja rõivabrändide turundustegevustes.
Salonshop Baltic AS otsib turundus­spetsialisti
Case study: Deloitte Taani “Pit Stop” – mänguline B2B turunduse lahendus
Deloitte Taani eesmärk oli positsioneerida end kohalike väikese ja keskmise suurusega ettevõtete seas eelistatud konsultatsioonipartnerina. Harilikult igava B2B kommunikatsiooni asemel otsustati palju julgema lahenduse kasuks.
Tule 22. september Mihkel Raua koolitusele “kirjutamine ja avalik esinemine"
Kuidas kirjutada ja avalikult esineda nii, et Sinu sõnum kohale jõuaks?
Tule 22. septembril Mihkel Raua koolitusele “kirjutamine ja avalik esinemine"
Kuidas kirjutada ja avalikult esineda nii, et Sinu sõnum kohale jõuaks?
Omniva uus sisekommuni­katsiooni juht on Jane Niit
Alates 21. augustist töötab Omniva sisekommunikatsiooni juhina Jane Niit.
Zavod BBDO: Agentuurid, ärme septembris joo!
Karl-Erik Taukar ja Kristel Aaslaid kutsuvad üles septembris mitte alkoholi jooma. Kampaania “septembris ei joo” apelleerib kambavaimule ja panustab ka sellele, et sõnumi levitajaks on inimesed ise. Idee autorid agentuurist Zavod BBDO lubavad ka ise terve kuu alkovabalt veeta ning kutsuvad endaga...
Galerii: Balticbest 2017 Loovusfestival
Case-study Balticbestilt: spordibränd sai armastust tulistava arvutimängu
Balticbesti konverentsil jagasid kuulajatega oma kogemusi maailmaklassi turundajad. Üheks neist oli Rootsi loovagentuuri Garbergs copywriter ja partner Sedir Ajeenah, kes rääkis arvutimängust, mille ta spordirõivaste tootja Björn Borg jaoks lõi.
Balticbest 2017 žürii: Kui miski on visuaalselt erakordselt ilus, muutub teostus ise sisuks
Balticbest 2017 reklaamifestivali päevane osa lõppes loovkonkursi shortlisti jõudnud reklaamide analüüsiga. "Balticbesti finaal on tegelikult juba auhinnaline koht - see tähendab, et töö paistis silma ja agentuur võib selle üle uhke olla!" ütles žürii esimees Eka Ruola.
Meediaärimehed Balticbestil: Facebook ja Google meid ei ohusta
Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu alustas Balticbesti meediatrendide diskussiooni põletava küsimusega: kuidas muutub tuleval aastal suurte meediakontsernide reklaami hinnakiri?
Baltikumi Aasta Agentuur 2017 on MILK
Baltikumi Aasta Agentuuri auväärne tiitel läks juba neljandat aastat järjest Leetu ja kolmandat aastat järjest samale agentuurile - MILK. Baltikumi TOP 8 agentuuridest 2 on Leedust, 3 Lätist ja 3 Eestist. Eesti edukaim agentuur on Velvet.
Balticbest 2017 võitjad selgunud! Grand Prix: Tabasco „Naised vormi!“
Täna selgusid Tallinnas Baltikumi loovusfestivali Balticbest 2017 võitjad. Rahvusvahelise žürii hinnangul oli 186st konkursile esitatud tööst parim Eesti loovagentuuri Tabasco välimeedia kampaania „Naised vormi!“. Tegemist oli kevadel toimunud Kaitseressursside Ameti kampaaniaga, mis kutsus noori...
Balticbest 2017 shortlist
Balticbesti finaali jõudis 59 tööd! Võitjad selguvad 30. augusti õhtul Balticbesti galal Vaba Laval Tallinnas.
Noored mehed ostavad naistele mõeldud ilutooteid
Noortele turundamisel tuleb unustada traditsioonilised sihtrühma määratlused. Noored ei taha kuuluda “lahtritesse”, erakordsus on uus normaalsus.
Kes saab Baltikumi Aasta Agentuuriks 2017?
Enne Balticbesti tulemusi on TOP 10-st 7 Läti agentuurid, homme toimuv Balticbest võib aga veel paljugi muuta.
Turundajad: Eestis on vähe värskeid ja innovaatilisi turunduslahendusi
“Eestis kipuvad turunduslahendused tihti korduma,” ütlevad kolm turundusentusiasti, kes jagavad muljeid eelmisel aastal külastatud Amsterdami turunduskonverentsilt. “Väliskonverentsil külastatud kohalike ettevõtete kohati hullud ideed annavad julgust ka ise midagi uut proovida.”