Teenusedisaini eesmärk on luua korduvkülastusi
Teenusedisainer ja Neway juht Jaan Naaber räägib intervjuus, kuidas disainida edukaid brände ja kogemusi.
Tarbija ahnus, isekus ja ükskõiksus on turundaja suurimad väljakutsed
Parim soovitus meie planeedi Maa keskkonna säästmiseks on vähem tarbida. See arvamus jääb kõlama, kui ekspertidega rääkida. Vähem tarbimiseks on peamiselt kaks valikut: kas me tarbime vähem või siis saame vähem lapsi, et tarbijate koguhulk väheneks.
Kuidas Hiiumaa Köök ja Pagar rebrändingut tegi
Hiiumaa Köök ja Pagar OÜ tähistab järjepideva Hiiumaa toidutootjana tänavu juba 110. juubelit, ent täna kasutuses oleva ettevõtte nime ja näoga tuldi välja 2018. aasta juunis, kirjutab Ehemaitse.ee.
Täna Passwordi pileti ostjatele kingitus
Teise advendi puhul teeme Best Marketingi lugejatele väikese üllatuse. Täna Passwordi pileti ostnud saavad kingituseks tasuta ligipääsu bestmarketing.ee premium-sisule.
All Media Baltics liitis kaubamärgid TV3 alla
Alates 1. detsembrist muutus kõikides Balti riikides All Media Baltics toodete bränd. Selle käigus liideti kõik senised kaubamärgid meediabrändi TV3 alla.
Eesti mööblimaastiku suunanäitaja OCCO otsib ambitsioonikat turundusjuhti
Kandideerimise tähtaeg: 27.12.2019
Mari-Helena Toompere ühendab turunduse ja teaduse
Ma ei ole nõus läbi laskma reklaami, mis on vastuolus teaduslike faktidega, ütleb FCR Media projektijuht Mari-Helena Toompere.
Globaalsed äritrendid 2020: autotööstus ja kaubandus nõrgad, meelelahutus ja turism tugevad
Ajakiri The Economist ilmutas äsja oma traditsioonilise aastalõpunumbri, milles ennustatakse järgmise aasta trende.
Tallink toob Eesti meediaostu strateegia ja planeerimise ettevõttesse sisse
Tallink Grupp teatas täna, et ettevõte on otsustanud eestipoolse meediaostu strateegia ja planeerimise tuua ettevõttesse sisse ning selleks on 1. detsembri seisuga loodud sisemine meediaostuga tegelev osakond.
Väljapanekuga messile nii, et kõik ei lõpeks põhjaliku lammutustööga
Ennustatud on paljude ettevõtmiste virtuaalreaalsusesse kolimist, aga õnneks on päriselt toimuvad erialamessid endiselt hea võimalus saada ülevaatlik pilt valdkonna arengutest ja tegijatest. Samuti on see väärt paik klientide, partnerite ja konkurentidega kohtumiseks ning mitmesuunaliseks müügitö...
Meil on Sulle üllatus
Loe kindlasti pühapäeval, 8. detsembril bestmarketing.ee lehte, sest teise advendi puhul teeme Sulle väikese kingituse.
Kui jätkusuutlik ja keskkonnasõbralik saab e-kaubandus olla?
Breden Kidsi asutaja Merle Leemet ja DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd räägivad, kui oluline on keskkonnasäästlik mõttelaad e-kaubanduses ning pakiveos.
Eesti töö võitis maineka Saksa disainiauhinna
Andres Siem ja Helen Illend lõid kokteilibaarile Botaanik brändiidentiteedi ja võitsid sellega mainekal German Design Awards 2020 konkursil auhinna.
Trükipakkumised vaid silmapilguga
Iga ettevõte, kes täna ostab trükiseid erinevatelt trükifirmadelt, kulutab tohutult aega hindade ja muude tootmistingimuste info saamisele ja haldamisele. Seetõttu on Eesti idufirma loonud iOnPrint platvormi, mis lihtsustab tootmise hinnastamist ja tellimist ning lubab trükipakkumise koostada vai...
5 inspireerivat vastutustundliku reklaami näidet
Need reklaamid aitavad muuta maailma veidi paremaks paigaks.
Sõnad, mis panevad ostma
Töötava tootetutvustuse või müügiteksti sõnastamisel tasub otsida vihjeid neuroteadusest ja psühholoogiast. Kas tead, et koos sõnaga „uus“, täitub lugeja aju mõnutunnet tekitava ainega? Kas märkad, et tasuta magustoit paneb sind kindla söögikoha kasuks otsustama?
Kuidas muuta töine võrk LinkedIn turunduse tööriistaks?
Seekordne Äripäeva raadio saade "Digiturunduse praktikum" selgitas, kuidas turundada edukalt töises sotsiaalvõrgus Linkedin.
Muuda LinkedIn turunduse tööriistaks
Seekordne Äripäeva raadio saade "Digiturunduse praktikum" selgitas, kuidas turundada edukalt töises sotsiaalvõrgus Linkedin.
Tastu Ülikool otsib kommunikatsiooni- ja turundusjuhti
Kandideerimise tähtaeg: 16.12.2019
Tartu Ülikool otsib kommunikatsiooni- ja turundusjuhti
Kandideerimise tähtaeg: 16.12.2019
Passwordi esinejate hulka lisandus Maris Ojamuru
4.-5. märtsil 2020 toimub Saku Suurhallis Eesti suurim turunduskonverents Password, mille esinejate hulka lisandus Maris Ojamuru.
Orkla Eesti otsib šokolaadi- ja snäkikategooria turundusjuhti
Kandideerimise tähtaeg: 10.12.2019
Telia Eesti is looking for an Employer Brand Manager
Due Date: 12.12.2019
Kent Raju õpetab reklaamitrikki
Kent Raju rääkis saates "Eetris on turundusuudised" oma uuest raamatust – kellele see mõeldud on ja kellelt see tööd ära võtab, sest annab kasutajale vajalikud oskused. Saadet juhtis ja kokkuvõtte kirjutas Uku Nurk.
Password 2020 disain – mis on kontseptsiooni taga?
2020. aasta Passwordi disaini loojaks oli agentuur Imagine\TBWA. Ettevõtte disainer selgitab, kuidas visuaalne disain sündis ning mida see tähendab.
Stockmanni turundusjuht Katre Uibomäe: klassikalise turundaja aeg on läbi
Sel nädalal Stockmanni turunduse ja kliendikogemuse juhina tööd alustanud Katre Uibomäe, kes enne töötas Omniva turunduse ja e-kanalite juhina, rääkis Stockmanni turundusest, in-house trendist ja turundajate rollist üldiselt.
Omniva otsib reklaamlahenduste juhti
Kandideerimise tähtaeg: 15.12.2019
Facebooki esindaja: mobiilistrateegiata ettevõtted ei jää konkurentsis ellu
Facebooki Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni direktor Robert Bednarski sõnul on mobiiliseadmetele üleminek on olnud kõige drastilisem muutus meedia tarbimises alates trükipressi leiutamisest ning see megatrend võtab üha suuremaid tuure.
Kiirtoiduturu esikolmik püsib muutumatuna
Juba viimased kümme aastat on Socio Uuringukeskus viinud regulaarselt läbi kiirtoiduturu ülevaateid. Konkurentsitihedas sektoris on palju tegijaid, kuid kes kuuluvad esikolmikusse?
6 nippi, kuidas Venemaal väikese eelarvega efektiivselt turundada
Anna Hassanova agentuurist Attently kirjutas sellest, kuidas Venemaal soodsalt ja efektiivselt turundada.
Kivilaine otsib Baltikumi turundusjuhti
Kandideerimise tähtaeg: 20.12.2019
Digitegu võitja: Eesti ainus pensioniäpp
LHV Varahaldus sai Aasta Digitegu konkursil Minu Pensioni äpi lansseerimiskampaaniaga „Eesti ainus pensioniäpp“ auhinna mobiilsete rakenduste ja reklaamide kategoorias.
Digitegu Grand Prix’ võitja: airBaltic serverless AWS bänner
ADM Media juhtimisel lõid arendus- ja pilveteenuste üksused koostöös MBD’ga airBalticule serverless AWS bänneri, mis võitis Aasta Digitegu konkursil nii online-reklaami kategooria kui ka peaauhinna Grand Prix, millele kandideerisid kõikide kategooriate võitjad.
Digitegu võitja – juturobot Spobo
Nobel Creative’i ja FCR Media poolt Sportlandile tehtud messengeri juturobot Spobo võitis Aasta Digitegu konkursil sotsiaalmeedia reklaami kategooria auhinna.
Best SEO seminarile lisandus esineja
Juba 4. detsembril toimub Best SEO seminar, mille esinejate hulka lisandus Rait Vagula. Vaata, kes veel esinejate hulgas on.
CASE STUDY: Üliedukas ja ebatavaline heategevuskampaania
SickKids VS heategevuskampaania on lugu sellest, kuidas Kanadas, Toronto linnas asuv lastehaigla otsustas tavapäraste klišeelike heategevusreklaamide asemel kasutada hoopis Nike’i reklaamistrateegiat.
Digitegu võitja: LHV Noortepanga rahatarkuse videoseeria
LHV Noortepanga rahatarkuse 6-osaline videoseeria „Kuidas mitte olla vaene?“ võitis Aasta Digitegu konkursil integreeritud digikampaania kategooria auhinna.
Digitegu võitja: Google Ads Smart bidding
Telia Eesti tehtud Google Ads Smart bidding kampaania võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna.
Digitegu võitja: Avatud talude päev
Media House’i poolt koos loovagentuuriga Creatum Maaeluministeeriumile tehtud kampaania „Avatud talude päev“ võitis Aasta Digitegu konkursil sotsiaalmeedia reklaami kategooria auhinna.
Digitegu võitja: ePPC - Synctuition edukas rahvusvaheline äpikampaania Google'i abil
ePPC Synctuitioni rahvusvaheline äpikampaania võitis Aasta Digitegu konkursil Google’i reklaami kategooria auhinna.
Uudiskirjadest loobujad: kuidas luua loobumisleht, mis meeldib kõigile?
Kuna musta reede ostlemispühani on jäänud loetud tunnid ja pühadeaeg on sama hästi kui käes, siis iga turundaja jaoks on just nüüd ja praegu viimane aeg pühendada mõned minutid, et aktiveerida ajurakke, mis meiliturunduse alaste küsimustega tegelevad.
Hortes otsib turundusjuhti
Kandideerimise tähtaeg: 19.12.2019
Weekend Eesti otsib digiturunduse spetsialisti
Kandideerimise tähtaeg: 18.12.2019
Eesti turundajate inspiratsioonireis Soome: soodushind kehtib 4. detsembrini
Kutsume sind Eesti turundajate inspiratsioonireisile Soome, mis toimub juba 11. detsembril. Soodushinnaga piletid on müügil 4. detsembrini.
Alla poole pealinlastest on hiljuti uusi teenuseid ja tooteid kasutama hakanud
Igal aastal tuuakse turule mitmeid uusi teenuseid ja tooteid või täiendatakse olemasolevaid, muudetakse pakendeid jmt.
Eesti disainistuudio võitis rahvusvahelisel plakatikonkursil esikoha
Eesti disainerid Eva Unt ja Margus Tammik stuudiost Unt / Tammik võitsid Hispaanias 66 riigi osaleja seas Bodegas Terras Gauda veinimaja plakatibiennaali. Laureaadi tiitliga kaasnes kopsakas preemia 10 000 eurot ja võidukujundust hakkab veinimaja kasutama oma turundustöös.
EPICA Grand Prix’d võitsid vastutustundlikud reklaamid
Muljeid EPICA züriist jagab Eestit esindanud Hando Sinisalu.
Best SEO: viimased soodushinnaga piletid!
Best SEO seminar toimub juba 4. detsembril. Soodushinnaga pileteid saab soetada 25. novembrini. Aga mis on SEO ja miks see turundajate jaoks oluline on?
Aasta Suhtekorraldaja valitakse 10. korda
Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit kuulutab välja traditsioonilise Aasta Suhtekorraldaja valimise, et tunnustada inimest või organisatsiooni, kelle tegevusel oli 2019. aastal Eesti suhtekorraldusele kõige suurem mõju.
Coopi uus lahendus mõjutab kampaaniate tulu
Eesti suurim kauplustekett Coop alustas uudse automaattellimuste süsteemi juurutamist, mis suurendab kaupluste tellimuste täpsust, parandab klientide jaoks kaupade kättesaadavust ning vähendab poe lattu asjatult seisma jäänud kauba hulka.