Tööandja bränding- kui tugeva distsipliiniga moeväljend
Tavaliselt tööandja brändingusse suhtutakse, kui millegisse pehmesse, aga tegelikult on tegemist väga tugeva distsipliiniga, mis toob kasu sinu ärile ning mida tõestavad ka rahvusvahelised uuringud.
Vene rahvuse sotsiaalmeedia grupid vs eestlaste omaette olek
Turundusagentuuri Paprika juhataja Jana Gaškova ütles intervjuus venekeelsele majanduslehele Delovõje Vedomosti, et vene rahvusest inimesed armastavad näiteks koguneda sotsiaalmeedias Facebooki gruppidesse, eestlastel neid praktiliselt ei ole. Sellest tuleb lähtuda ka müümisel.
Näitleja Jass Seljamaa asus ametisse FCR Media loovjuhina
“Selleks, et digiturunduses lahendused maksimaalselt töötaks, on vaja läbimõeldud loovlahendusi ning kuna me klientide nõudlus selles osas üha kasvab, oli ainuõige otsus kaasata me meeskonda ka loovjuht,“ sõnas FCR Media partner ja müügijuht Anni Kitsing.
ETKAList sai uue lähenemisega Turundajate Liit
Eesti turundusagentuure koondav Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liit (ETKAL) kannab nüüdsest nime Turundajate Liit (TULI). Uue nimega kaasneb uus lähenemine, millele vastavalt saavad edaspidi liikmeteks ka valdkonna tegijad väljaspool agentuure.
Kaupo Kalda kogemuslugu: agentuurist freelanceriks - sama töö, erinev elu
Ma ei taha öelda, et klassikaline agentuur või freelancer'i elu on ilmtingimata võrreldavad või embkumb eelistatavad. Igaühele sobib oma, mõlemal plusse miinuseid. Selles loos keskendun freelance formaadile kui ühele viisile oma tööelu elada.
Eestit tutvustavad vahendid võitsid rahvusvahelisel konkursil parima disaini auhinna
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) poolt loodud Eestit tutvustavad vahendid võitsid rahvusvahelisel City Nation Place Awards konkursi finaalis parima disaini kasutamise auhinna ning olid nomineeritute hulgas ka parima asukoha brändi kategoorias.
Web Summit 2018: Kolme turundaja märksõnad aastaks 2019
Aasta lõpp ei ole enam kaugel ja juba tuleb soovitusi, mõtteid ja trende uue aasta kohta.
Marko Siller: Aastaaruanne on välisturgudel arvestatav B2B turundusmaterjal
Eesti ettevõtted on maailma mõttes imeväikesed. Ka siinsed kõige suuremad tegijad on kordades pisemad kui nende konkurendid välisturgudel. Ja kuigi meiegi ambitsioon peab olema kasvada, siis on võtmekoht selles, kuidas suudame teistele selgeks teha, et meie eelis ongi „saada ja olla suur vaimult“...
Tele2 Eesti AS otsib LISATEENUSTE SPETSIALISTI
Saada enda CV hiljemalt 11.11.2018.
Bonava Eesti otsib KOMMUNIKATSIOONISPETSIALISTI
Saada oma CV work@bonava.ee hiljemalt 12.11.2018.
JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER
For consideration, please e-mail your CV in English to ave.merilo@finesta.ee.
Lugu sellest, kuidas ilm mõjutab meediaplaani
CASE STUDY: KFC Malaisia ’Rain or Shine’
Sihtgruppide kaasaegne määratlemine
Ettevõtted on suunanud oma sõnumeid ja turundustegevusi peamiselt traditsioonilisel viisil, ehk tarbijate demograafilistele andmetele tuginedes. Täna saavutavad nad aga suurema edu ning efektiivsemaid tulemusi väärtushinnangutel põhinevat sihtimist kasutades.
WWW leiutaja tahab “lepingut” Internetile
Lissabonis toimuva maailma suurima Web Summit digikonverentsi juhatas sisse WWW leiutaja Tim Berners-Lee, kes tekitas piisavalt segadust peale enda tutvustamist, sest tihti aetakse WWW ja Internet segamini. Märkusena, et Internet leiutati tunduvalt varem Robert E. Kahn ja Vint Cerfi poolt.
Eesti veebifirmade ülevaade 2018
Kõik turundajad on olnud olukorras, kus on vaja kas teha uus veeb või uuendada vana ja siis on vaja leida sobiv tegija. Aga kuidas teda leida? Üks levinumaid viise on muidugi sõbra soovitus. Aga sellele ei saa ka alati lootma jääda. Eesti digitaalturunduse aastakonverentsi Best Internet 2018 raam...
Must Muna otsib loovtiimi täienduseks DISAINERIT ja AD'd
Saada oma CV ja portfoolio aadressile monika@mustmuna.ee hiljemalt 16. novembriks
Kaamos Kinnisvara otsib ambitsioonikat TURUNDUSE PROJEKTIJUHTI
Kandideerimiseks saada oma CV koos palgasooviga ja motivatsioonikiri hiljemalt 18. novembriks 2018.
SMIT otsib TÖÖANDJA TURUNDUSE JA SISEKOMMUNIKATSIOONI SPETSIALISTI
Kandideerimiseks saata enda sooviavaldus 9. novembri õhtuks.
Kaubamaja turundust hakkas juhtima Enel Kolk
Alates 31. oktoobrist täidab Kaubamaja turundusdirektori ametikohustusi Enel Kolk. Senine turundusdirektor Britta Ratas läks lapsehoolduspuhkusele.
Lugu tüdrukust, kes õppis IKEA kataloogi pähe
Case Study: IKEA Singapuri „Inimkataloog“
Phil Barden: teadus aitab tarbija brändile lähemale tuua
Aastakümneid turundusvaldkonnas tegutsenud Phil Barden, pole päris tavaline turundaja. UK-st pärit Barden on võtnud endale eesmärgiks selgitada teaduspõhiselt lahti, miks tarbijad käituvad just nii, nagu nad seda teevad.
Turundusekspert Silja Oja: Ei tohi unustada, et oleme täna siin, kus oleme, tänu julgetele inimestele
„Sa ei saa ennast turundusvaldkonnas töötades lollitada, et teed midagi tähtsat, kui sa ei näe oma töö mõju inimestele, muutust parema maailma suunas,” ütles reklaamimaailma vanameister David Droga tänavu Cannes’is ja mul ei jää muud üle, kui nõustuda. Alustaks Eesti ühiskonna paremaks muutmisest...
Tööandja bränding – trendid on ajutised, sisu igavene
Brandemi projektijuht Sander Matsina toob välja kolm klišeemaigulist arusaama tööandja brändingust, millega tegeledes on risk oodatud tulemuste asemel raisata väärtuslikku aega ja energiat.
Kuus põhjust, miks lisada blogija oma järgmise aasta eelarvesse
Kui veel paar aastat tagasi tekitas termin blogija pigem võõrastust, siis aastal 2018 on blogijate ehk mõjutajate maine kordades kõrgemale kerkinud ning neid nähakse alternatiivse reklaamikanalina.
Case study: Digitegu võitja PIRI - klienditeeninduse juturobot
Digitegu 2018 Facebooki reklaami kategooria võitja PZU lõi endale Facebooki Messengeri virtuaalse klienditeenindaja PIRI. Nad tõid seinapostituste ja Facebooki bänneritega sihtgrupi PIRIga suhtlema - virtuaalne klienditeenindaja tegi nalja, võttis maha müügisurve tunde ja suunas lõpuks vestluspar...
Case study: Digitegu võitja - mobiilse rahakoti mTasku rakendamine
Digitegu 2018 mobiiliturunduse kategooria võitja mTasku on Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes rakendatud mobiilne rahakott, mis tähendab, et partnerkaarti saab kasutada läbi mobiiltelefoni. Kui lisada sellele ka pangaandmed, saab telefoniga ka poes ostude eest tasuda.
Uuring: kanal, millest Eesti noored ei loobuks, on YouTube
Brit Mesipuu viis oktoobri keskel läbi uuringu, et saada teada Eesti koolinoorte sotsiaalmeedia kasutuse harjumuste kohta. Vastuseid laekus enam kui 1700 kooliõpilaselt. Briti sõnul saavad turundajad uuringust palju vihjeid selle kohta, kes on need influencerid, keda noored jälgivad, ja mis on se...
Tajo Oja: disain ei pea meeldima, disain peab töötama
15 aastat veebidisaini teinud Tajo Oja rääkis konverentsil Best Internet 2018, kuidas tellida veebidisaini ning kuidas aru saada, kas tegu on hea disainiga. Esitlusest tegi kokkuvõtte turundaja Mihkel Külaots.
Galerii: Best Internet 2018
Pildistas: Marko Mumm
Galerii: Digitegu 2018
Pildistas: Marko Mumm
Sisuturundus ei pea olema kirjalik tekst
Sattusin hiljuti lugema naisteajakirjas artiklit, mis poole peal ära tüütas. Alles pärast sügavat haigutust märkasin lehekülje üleval nurgas pisikest märget “promo”. Ettevõttel on terve A4 jagu klantspaberit, mille eest ta on maksnud, kuid selle asemel, et kirjutada ostetud pinnal midagi huvitava...
Alar Vettik: Personaalse kliendikogemuse loomine muutub digis veelgi lihtsamaks
Librix Print võttis kasutusele Baltikumis ainulaadse tehnoloogia, et pakkuda trükistele lisaks automatiseeritud kommunikatsiooniteenust. “Meie eesmärk on viia Eesti ettevõtete turundus, müük ja kliendisuhtlus täiesti uuele tasemele ning lahendada ära ettevõtete suur probleem – kust leida töökäsi,...
Paul Boag: veebitekst ei tohi olla corporate bullsh*t
Econsultancy koolitaja ja Boaggworksi partner Paul Boag rääkis konverentsil Best Internet 2018, millised on veebi optimeerimise tehnikad, mis reaalselt töötavad. Ta tõi palju elulisi näiteid, kuidas kehv veeb konversiooni asemel potentsiaalse kliendi hoopis eemale tõrjub. Esitlusest tegi kokkuvõt...
Eesti digiturunduse parimad 2018 selgunud
Best Interneti konverentsil Apollo Kinos tunnustati täna aasta parimaid digitegusid. Võitjad kuulutati välja üheksas kategoorias. Vaata, kes tegid sel aastal digis suuri tegusid.
EKRE ja Swedbank askeldavad edukalt sotsiaalmeedias
31. oktoobri kommunikatsioonijuhtimise aastakonverentsil esines kokku peaaegu 20 esinejat. Nende hulgast leidis ka kaks eksperti Ühendkuningriikidest, Econsultancy sotsiaalmeedia ja PR valdkonna koolitaja Michell Goodall ning London King`s College`i turundusprofessor Kirk Plangger, kelle esitlust...
Tasuta meediasse saamiseks peab olema natuke õnne ning varuks paar trikki.
31. oktoobril kogunes kommunikatsioonirahvas Apollo Mustamäe kinno, et arutleda Eesti PR olukorra üle. Hannes Rumm ütles oma ettekandes, et ehkki ajakirjanikud väidavad, et sisuturunduse reeglid on nüüdseks paigas, siis seda need ilmselgelt ei ole ning jõujoonte märgistamine alles käib. Kokkuvõtt...
Suhtekorraldaja Vootele Päi: like-ides renti ei maksa
Kommunikatsioonijuhtimise Konverentsil tehtud ettekandes suunas suhtekorraldusbüroo Corpore konsultant Vootele Päi tähelepanu sellele, et sotsiaalmeediaturundus võib sageli olla ülehinnatud, sest paljude ettevõtete jaoks on tulenevalt ärimudelist ning sihtrühmast sotsiaalmeedia pigem kõrvalise tä...
Galerii: Kommunikatsiooni­juhtimise Aastakonverents
31. oktoober 2018. Pildistas: Marko Mumm.
Tule rahvusvahelisi turundustegijaid kuulama
22. novembril Tallinnas toimuv konverents "Making Sense" toob Eestisse turundus- maailma mõjukad tegijad, kes arutlevad tarbijate käitumise ja brändi edu suurendamise võimaluste üle.
Eesti kommunikatsiooni­büroode ülevaade 2018
Best Marketing kogus kokku andmed 14 Eesti kommunikatsioonibüroo kohta: käive, kasum, töötajate arv, tippkliendid. Milliseid teenuseid nad pakuvad? Mida saab klient PR-agentuurist 1000 euro eest? Vaata, mida on vastanud Corpore, Hamburg & Partnerid, Callisto, KPMS jpt.
Milliseid kingitusi töötajad soovivad? Tõde selgunud
Teha kingitus või hoopis annetada? Kui kallis peaks kink olema? Mida siis ikkagi töötajatele kinkida? Kingiostupaanikaks sel aastal põhjust pole - ROI tootegrupi juht Kairi Välling uuris, mida töötajad oma tööandjalt tegelikult kingiks ootavad. Üks mis kindel - küünlad soovinimekirja esiotsas ei ...
ETKALiga liitus Artist Media
Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liiduga (ETKAL) liitus Artist Media OÜ, mis on ainulaadne sihtturundusagentuur Eestis.
Age McCanni uus projektijuht on Hanna Loodmaa
Siiani Kaubamaja turundustiimis töötanud Hanna Loodmaa liitus loovagentuuriga Age McCann.
Kuidas ennustada oma brändi tulevikku?
Kuidas rääkida tulevikust? Millestki nii ebakindlast, kuid põnevast, samaaegselt hirmutavalt pealetükkivast ja uusi võimalusi pakkuvast?
3 sammu, kuidas Google’is paremini leitav olla
SEO ehk otsingumootorite (näiteks Google) optimeerimine on veebilehe muutmine ja parandamine, et tõsta veebilehekülje külastatavust ja parandada positsioone Google otsingus. Seega on SEO oluline iga veebilehekülje jaoks, mille kaudu müüakse mõnda teenust või toodet. 2019. aasta turundusplaani ja ...
Selgusid Digitegu 2018 finalistid
Vaata, kes hakkavad 1. novembril Best Internetil Aasta Digitegu tiitli pärast võistlema!
Palmako otsib turundus­spetsialisti
Konkursi tähtaeg on 5. november 2018.
Tööandja bränding
13 nõuannet edukaks videoturunduseks
"Viimasel ajal muud ei kuulegi, kui et video-video-video! Just seda nõuab sotsiaalmeedia platvormide algoritmid ja sinu jälgijad. Mina küll suurem asi videote vaataja Facebookis ja Instagramis ei ole, kuid paljudele on see just eelistatud sisuformaat. Ka Facebook jagab orgaanilist reachi videole ...
Reis ükssarviku seljas e-Eesti südamesse
Eestlased on jälle millegagi esimesena hakkama saanud! Valminud on üks mahukamatest virtuaalreaalsetest riigitutvustustest maailmas – V R Estonia. Täpsemalt räägib V R Estonia küll e-Eestist, selle eduloost, lahendustest ja digiriigi tulevikust. EASi tellitud 12st 360kraadisest videoklipist koosn...