Kuidas panna sisuturundus ja digimeedia kasumlikult tööle?
Sisuturundus ei seisne enam ammu pelgalt väärtust pakkuvate artiklite kirjutamises, digimeedia pakub hulgaliselt huvitavaid ja loovamaid võimalusi.
Case study – kasvatasime uudiskirja click rate-i 3% pealt 14% peale
Kliendi uudiskirja eesmärk oli saada kliendid kodulehele, aga uudiskirja klikkide suhe oli vaid 3%. Raul Leppik Smailyst räägib, mida uudiskirja avamise kasvatamiseks ette võeti.
Levikomi kommunikatsiooni, turundust ja müüki hakkas juhtima Tanel Paut
Eesti telekomiettevõtte Levikom erakliendi üksust asus 13. maist juhtima pikaajalise turundus- ja juhtimiskogemusega Tanel Paut, kes vastutab Levikomi brändikommunikatsiooni ja turunduse ning eraklientidele suunatud müügi ja klienditeeninduse eest.
Nädala kampaania: Tele2 “Vingumine loeb”
Tele 2 Eesti on oma uue kampaania tegemisel appi kutsunud Läti reklaamiagentuuri Not Perfect, kes on sõnumi väljatöötamisel kasutanud käitumisteadlaste soovitusi. Eesti reklaamiveterani Urmas Villmanni arvates on loojad antud juhul „üle mõelnud“.
Balticbest 2019 programm
30. augustil toimub Tallinnas loovusfestival Balticbest 2019. Päev koosneb kahest osast: reklaamiauhindade galast ja ettevõtete külastustest.
KAAMOS GROUP otsib TURUNDUS ja KOMMUNIKATSIOONIJUHTI
Kandideerimise tähtaeg: 5.06.2019
Omniva otsib tulevase jõulupostmargi autorit
Omniva kuulutas välja auhinnafondiga konkursi aasta populaarseima postmargi kujunduse leidmiseks. Sarnaselt viimastele aastatele tuleb ka tänavune jõulumark eriline – see trükitakse vildile.
Polhem PR: mõjuisikutega koostöö nõuab eesmärgistamist
Kuigi tundub, et turundajad ilma sotsiaalmeedia mõjuisikuteta kampaaniaid ei korralda, kutsub Polhem PR´i Eesti pressijuht Katrin Jaaska üles mõtestama, mis eesmärki turunduskoostöö mõjuisikuga endas kannab ja kas tuntud näo asemel poleks mõttekas leida alles tuntust koguv sisulooja.
Luminori kommunikatsioonijuhina alustas Ivi Heldna
20. maist juhib Luminori baltikumiülest kommunikatsiooni pikaaegse avaliku ja erasektori kogemusega Ivi Heldna.
Postimees tõusis kohalikus venekeelses veebimeedias liidriks
Venekeelsed Postimehe portaalid on tõusnud kohalike uudisteportaalide hulgas lugejate arvult liidriks ning on hoidnud liidrikohta juba mõnda aega.
Seema tahab Coop Pangas start-upilikku lähenemist katsetada
Coop Panga värske turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristjan Seema rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et start-up mõtlemist peaks tooma ka suurtesse traditsioonilistesse ettevõtetesse.
Tallinna Ülikool kaasajastab FCR Mediaga reklaami- ja imagoloogia eriala
Tallinna Ülikool hakkab koostöös juhtiva digitaalmeediaagentuuri FCR Media spetsialistidega andma digiturunduskommunikatsiooni, kitsamalt reklaamialase hariduse raames ka digiturunduse alaseid loenguid.
Nädala kampaania: Luminori hoiuse- ja tarbimislaenu kampaania
Paljud pangad kutsuvad praegu tarbijaid üles nii säästma kui kulutama. Vaatleme Luminori hoiuste ja tarbimislaenude kampaaniaid, mille reklaamides katsetatakse pan-Balti lähenemist.
Kas Eesti blogija/influencer on lojaalne või brändiprostituut?
Marimell.eu blogija, sisulooja, blogiturunduse eestvedaja Meelis Tomsom kirjutab Ameerikas toimuva kahe Youtube staari skandaali valguses sellest, kui lojaalsed on Eesti blogijad neile brändidele, kellega nad koostööd teevad.
Coop Pank sai uue turundus- ja kommunikatsioonijuhi
Coop Panga turundus- ja kommunikatsioonijuhina asus mai keskel tööle Kristjan Seema, kellel on pikaajaline turunduskogemus panganduse ja telekommunikatsiooni valdkonnast.
Kasulikud andmed, mida 99% turundajatest omavad, aga ei kasuta
Pole ettevõtjat, kes ei sooviks teha informeeritud otsuseid oma toote või teenuse turunduskulude planeerimisel. FCR Media digistrateeg Martin Paršin toob välja kõigist võimalustest vaid mõningad olulisemad, mida tasuks kindlasti oma planeerimisprotsessi kaasata.
Balticbest 2019 zürii liige Andris Rubins: Suuremaks kasvades vajavad ka iduettevõtted reklaamiagentuuri abi
Intervjuu Balticbest 2019 zürii liikme Andris Rubinsiga. Ta on eelmisel aastal Baltic Agency of the Year rankingu võitnud DDB Latvia tegevjuht ja partner.
Linkedinist saab reklaamile raha kulutamata häid müügikontakte
Linkedinist ei tasu hankida “laike” nagu Facebookist. Linkedin sobib otsemüügiks ja toob kiiresti raha sisse!
Üritusturundusagentuur Frank Events ja seiklusfirma 360 Kraadi ühinesid
Üritusturundusagentuur Frank Events ostis seiklusfirma 360 Kraadi, et kasvada piirkonna mitmekülgseimate sündmuste korraldajaks ning tõusta seiklusturismi eestvedajaks.
WORKSUP otsib TURUNDUSE JA MÜÜGI PROJEKTIJUHTI
Kandideerimise tähtaeg: 14.06.2019
Tarbijakrediidi reklaami piirangud on hindu tõstnud
Bigbank Eesti äriüksuse turundusjuht Eve Järve räägib, et tarbijakrediidi seadusel on olnud ka negatiivne mõju – kuna tarbijakrediidi toodete tingimuste reklaamimine on keelatud (sh info tarbija jaoks soodsamate laenutingimuste ja intressimäärade osas), siis puudub suurpankadel ka surve hindu tar...
Kantar Emor: Facebook ja Google neelasid 13 miljonit eurot Eesti reklaamiraha
Facebook ja Google neelasid eelmisel aastal koos nendega seotud Instagrami ja YouTube´iga Eesti turult ligi 13 miljonit eurot reklaamiraha ja kasvasid võrreldes aasta varasemaga tervelt 38 protsenti, sellal kui Eesti kohalik internetireklaamiäri tammub paigal.
Kuidas testitud digiturunduse abil käivet kordades kasvatada?
Äripäeva raadiosaates "Digiturunduse tund" tuleb jutu digireklaamide testmisest ja tulemuste mõõtmisest. Teemadena võetakse ette otsingureklaamid, bännerid, Facebook ning tekstid ja video. Kuidas mõõta nende tulemuslikkust ning mida edukalt kasutada.
Maailma efektiivseimad turunduskampaaniad: edu saladus on tootearendus, mitte kommunikatsioon
Briti turundusportaal WARC koostab igal aastal maailma kõige efektiivsemate turunduskampaaniate edetabeli nimega WARC Effective 100. Toome alljärgnevalt ära TOP 5 kampaania lühikirjeldused koos case-filmidega.
HANSAPLANT otsib TURUNDUSJUHTI
Kandideerimise tähtaeg: 22.05.2019
Globaalse brändi väljakutse Baltikumis: kuidas toota madalate kuludega kohalikku sisu?
Huawei Baltikumi turundusjuht Dasha Karpilovich räägib intervjuus sellest, et Eesti tarbija on oma väärtushinnangutel lähemal Põhjamaadele ning kõikides Balti riikides võrdset kvaliteeti pakkuvat agentuuri on raske leida. Suurimaks väljakutseks on tema sõnul turunduse efektiivsus.
Smaily omandas Mailbow
Eesti meiliturunduse teerajaja Smaily omandas Mailbow, mille tulemusena võetakse üle tarkvara, kliendibaas ja meeskond ning jätkatakse veelgi suuremana Smaily nime all.
HORTES otsib TURUNDUSJUHTI
Kandideerimise tähtaeg: 24.05.2019
Iga teine turundaja jääb hätta protsendi arvutamisega!
Kuni 10. maini saavad kõik turundushuvilised testida oma teadmisi veebitestis. Tänaseks on testi teinud juba ligi 200 turundushuvilist, kes kõige enam jäid hätta analüütikat ja protsendiarvutust sisaldavate ülesannetega.
Kantar Emor: Eesti meediareklaamiäris kasvas mullu enim raadio- ja välireklaam
Eelmisel aastal kasvas Eestis kõige kiiremini raadioreklaami ja digitaalse välireklaami maht, paberil ajalehed suutsid oma osa hoida ning ka ajakirjade reklaamimahtude kahanemine on peatumas. Meediareklaam Eesti internetikeskkondades tammub aga paigal.
Hiinast, võltsturundusest ja tehnoloogia varjukülgedest
Märtsi lõpus räägiti Helsingis toimunud innovatsioonikonverentsil NextM Hiinast, võltsturundusest ja tehnoloogia varjukülgedest. Mindshare Eesti meeskond tegi konverentsist väikese kokkuvõtte, mida tasub lugeda.
Kas lumehelbekesed mõjutavad finantsteenuste DNA-d?
Saates "Eetris on turundusuudised" räägiti pankade kuvandist. Selleks on stuudios külas TF Banki turundusjuht Birgit Jõgeva ja Swedbanki turundusjuht Arno Pae. Juttu tuleb sellest, kuidas on muutunud pankade suhtluskanalid ja millised on väikelaenude kommunikeerimise mured. Milline on viimase aja...
Kas turundus võtab üle müügiosakonna töö?
Loe intervjuud Radiate B2B asutaja Mike Westoniga, kes esineb 31. mail Tallinnas workshopiga "Müük ja turundus suurklientidele (account-based marketing)".
Division katsetab 4-päevas töönädalat
Sellest nädalast, kuni septembrini on iga teine töönädal Divisionis 4-päevane. Tegemist on katsetusega, et õppida ja mõelda, kuidas edasi tegutseda.
VIRU KESKUS otsib TURUNDUSE PROJEKTIJUHTI
Kandideerimise tähtaeg: 20.05.2019
Kohalike omavalitsuste kommunikatsioonijuhid lõid koostöövõrgustiku
Rae vald võõrustas möödunud nädalal esimest korda peetud KOV kommunikatsioonijuhtide koosviibimist, kus osales 60 valdkonna tegijat üle Eesti rohkem kui pooltest omavalitsustest. Kohtumise eesmärgiks oli saada tuttavaks kolleegidega ning panna alus võrgustikule, misläbi tulevikus oleks lihtsam ü...
Tiina Hiob: hologrammiga reklaam tekitab parema elamuse
Äripäeva raadiosaates tuli juttu sellest, et kus esitatav ja milline reklaam jääb kõige rohkem meelde, kuidas reklaami müüa ja reklaamiharidusest.
Liiga head teenust ei pruugi olla mõistlik pakkuda
Luminori teenusedisaini juht ja agentuuri Rethink asutaja Lars-Erik Hion räägib, et teenusedisain pole raketiteadus, vaid terve mõistus.
Instagrammer, juutuuber või blogija – keda võtta, keda jätta?
Veel paar aastat tagasi olid turundajad ja sotsiaalmeediakesperdid mõjuisikute kaasamisel pisut skeptilised, ent suurfirmade edulood andsid indu ka teistele katsetama hakata. Marimell.eu blogija, sisulooja, blogiturunduse eestvedaja Meelis Tomson kirjutab, kuidas teha õige valik ajal, mil justkui...
Nädala kampaania: too oma talent kooli!
SA Innove uue kampaania “Sinus elab talent, too ta kooli” eesmärk on mõjutada noori ja karjääripöörajaid õpetajaameti kasuks, murda stereotüüpe ja näidata tänapäeva kooli inspireeriva töö- ja õppimiskeskkonnana.
Nordea Pank: sponsoreeritavad tegevused peavad olema seotud pangandusäri iseloomuga
Küsimustele vastab Nordea Panga Rootsi sündmusturunduse juht Tomas Björklund.
RAHVA RAAMAT otsib TURUNDUSJUHTI
Kandideerimise tähtaeg: 14.05.2019
Vaata, millised olid Baltic-Nordic parimad üritused 2018
Eelmisel nädalal toimus Tallinnas Baltic For Events konverents, millele järgnes pidulik auhinnatseremoonia. Konkursil võidutsesid ka projektid Eestist ning koju toodi ka peavõit. Võistluses oli ühtekokku ca 130 tipp üritusturunduse tööd Kesk-Euroopas Põhjalani.
Turundus ülikooli astujatele: Facebook kahaneb, Instagram kasvab, tavameediat kasutatakse vähe
Tartu Ülikooli, Tallinna Ülikooli ning Estonian Business Schooli turundajad jagasid oma kogemusi, kuidas püüda noore talendi tähelepanu ning veenda, et just nemad pakuvad parimat õppekeskkonda.
Mad Men vs. Math Men – kas reklaam on meelelahutusbisnis või numbri-äri?
Igal aastal koguneme Kuldmuna galale, kus tunnustatakse möödunud aasta kõige loomingulisemaid reklaame. See on aasta tippsündmus, mis toob kokku kõik Eestis tegutsevad vähegi tõsiseltvõetavad loovagentuurid. Kuid kas need on ka reklaamid, mis klientidele kõige kasulikumaks osutuvad?
Havas Digitali juhiks sai Toomas Tepomes
Alates 2019. aasta algusest on digiagentuuri Havas Digitali juhiks pikaajalise valdkonna kogemusega Toomas Tepomes.
Värskete nägude eest punkte ei anta
Pool aastat tagasi, kui Must Muna reklaamiagentuur otsustas automaatpiloodi välja lülitada ja astuda esimese sammu saamaks reklaamiagentuurist loovagentuuriks, liitus meeskonnaga uus loovjuht Heiki Reinmann.
Cleveron makstud reklaami ei kasuta
Cleveroni turundusjuht Edith Väli rääkis, et Cleveron kasutab ainult teenitud meediat ja reklaami ei osta. Oluline roll on PR-il, aga olululistesse väljaannetesse pääsemiseks on vaja isiklikke kontakte, “külmalt” saadetud pressiteated ei toimi.
Leedu agentuur Not Perfect tahab tuua Eesti reklaamindusse tagasi entusiasmi
MANDATUM LIFE GRUPP ootab oma tiimiga liituma TURUNDUSE PROJEKTIJUHTI
Kandideerimise tähtaeg: 8.05.2019