Kuidas luua kohtumiste ja broneeringute kinnituskirju?
Tahad, me ennustame sulle? Ennustame, et kui sa seda teksti juba loed, siis oled sa seotud tööga, millega kaasneb üksjagu kohtumisi või broneeringuid. On nii? Muidugi on!
Kuidas staarid oma toodet reklaamima panna?
Äripäeva raadio saates "Ideest kasumini" käis juunis külas jalgpallikuulsusele David Beckhamile sauna müünud Iglucrafti juht Priit Kallas. Saates räägiti sellest, miks ja kuidas jalgpallistaar Eesti toodet reklaamis ning kas sellele järgnes tellimuste laviin.
Fookuses on networking
30. augustil toimub Balticbest, mille käigus saab külastada silmapaistvaid Eesti ettevõtteid. Miks sinna minna tasub ja millest seal räägitakse?
Nädala kampaania: uus karastusjook Barley Bros
Barley Bros limonaadid on valmistatud uue tehnoloogia baasil ning ei sisalda kunstaineid ega lisatud suhkruid - kogu magusus on saadud odra pruulimise teel. Toote lansseerimiskampaaniat kommenteerisid Saku turundusjuht Eva Maarend ning Taevas Ogilvy
9 nõuannet konverentsi korraldamiseks
Intervjuu Äripäeva konverentside programmijuhi Jekaterina Molotkovaga, kes korraldas projektipõhiselt koostöös Creat.ly'ga juunikuus sotsiaalmeedia konverentsi Online ning jagab näpunäiteid eduka konverentsi korraldamiseks.
Postimehe omanikfirma siseneb välireklaami turule
Postimehe Grupi omanik ja suurettevõtja Margus Linnamäe enamusosalusega UP Invest siseneb välimeedia turule, et pakkuda konkurentsi turuliider JCDecaux Eestile. Tehing vajab veel konkurentsiameti heakskiitu.
All Media Eesti otsib turunduse projektijuhti
Kandideerimise tähtaeg: 28.07.2019
Merit Tarkvara otsib turundusjuhti
Kandideerimise tähtaeg: 1.08.2019
Nädala kampaania: Shell Helix Rally Estonia 2019
12.-14. juulini Lõuna-Eesti käänulistel teedel toimuv Shell Helix Rally Estonia 2019 on maailma esimene ametlik WRC Promotional Event ehk WRC promotsiooniralli. Kampaaniat kommenteerisid Shell Helix Rally Estonia korraldaja ja Estonian Autosport Events MTÜ juhatuse liige Tarmo Hõbe, Shelli brändi...
Liviko paneb rõhku brändikogemusele
Intervjuu AS Liviko kuraatori Gloria Hallaste ja ekspordidirektori Jörgen Hermaniga
3 põhjust, miks panustada e-poe tootetutvustustesse
Köitvate tootetutvustuste kirjutamine võib e-kaupmeestel muude tegevuste kõrval jääda tahaplaanile. Koolitaja Marianne Liiv toob välja kolm põhjust, miks tuleb neisse panustada.
Maxima otsib PR-guru
Kandideerimise tähtaeg: 15.07.2019
Tallinna Tehnikaülikooli maine Eesti noorte hulgas on teinud suure hüppe
Igal kevadel korraldab uuringufirma Kantar Emor Eesti ülikoolide maineuuringut, mille värskete tulemuste järgi on võrreldes eelmise aastaga Tallinna Tehnikaülikooli (TalTech) maine märkimisväärselt kasvanud eelkõige Eesti noorte seas.
SYNLAB Eesti otsib meditsiinivaldkonna turundusspetsialisti
Kandideerimise tähtaeg: 31.07.2019
Smaily meiliturunduse nipinurk – terminoloogiasõnastik vol 1
Kui oled tegemas esimesi samme meiliturunduses või toimetad juba julgemalt, on tõenäoliselt siiski üks asi, mis aeg-ajalt kukalt kratsima ajab – terminoloogia.
Turundusagentuur Digitas avab uksed Baltimaades
Ühendatud turundusagentuur Digitas tuleb Baltimaades turule, koondades ühe katuse alla mitmekülgseid teadmisi info, strateegia, loovtöö, meedia ja tehnoloogia vallas.
Agentuuride sotsiaalne vastutus
Väike fantaasia teemaarenduseks: kauplusesse siseneb pisut trullakam inimene ja valib omale riiulitelt meelepärast. Jõudnud kassasse, vaatab müüja teda pika pilguga ning lausub: "Teile ma selliseid tooteid küll ei müü, palun viige kõik tagasi!". Tekib küsimus, miks siis üldse on poes sellised too...
Bolti rebränding õnnestus hästi
Intervjuu Bolti Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni PR juhi Karin Kasega
CASE STUDY: quo vadis, 2019. aasta reklaam?
Turundusagentuur La Ecwador kirjeldab kuue erineva case study näitel, kuhu reklaam 2019. aastal liigub.
Reklaamist olulisem on kliendikogemus
Intervjuu SEB Panga Balti divisjoni turundus- ja kommunikatsioonijuht Karl Multeriga
Influenceriturunduse idufirma kaasas maineka investori
Eesti idufirma Promoty lõi platvormi, mis viib kokku brändid ja Instagrami sisuloojad ehk nn
ROI otsib kodulehe ja SEO spetsialisti
Kandideerimise tähtaeg 27. juuli 2019
Case study: 3 soovitust eduka tooteesitluse tegemiseks
Kuidas aidata inimestel rikkalike poelettide ees sadade uute toodete seas uusi lemmikuid leida, kui kliendid on truud kindlatele toodetele? Maxima valmistoidu osakonna direktor Ruta Kallaspoolik rääkis, kuidas murda valmistoidu müüte ja kasvatada müüki kuni 20 korda. Lisatud praktilised nipid too...
Pisarad lahutavad meelt
Maailma suurimal loovusfestivalil Cannes Lions näitasid trendid, et ideed muutuvad varasemaga võrreldes tõsisemaks, selgitas teisipäeval Äripäeva raadio hommikuprogrammis agentuuri Kontuur loovjuht Urmas Villmann.
Nädala kampaania: Omasid ei lasta täis peaga rooli
Maanteeameti joobes juhtimise vastase kampaania "Omasid ei lasta täis peaga rooli" eesmärk on teadvustada, et lähedaste võimuses on alkoholi tarvitanud inimest takistada sõidukirooli istumast või takistada sõidukijuhti üldse alkoholi tarvitamast.
Cannes Lions: Maailma parimad reklaamid muudavad maailma paremaks
Toome siinkohal ülevaate eelmisel nädalal Cannes Lions festivalil Grand Prix auhinnaga pärjatud reklaamidest. Grand Prix vääriliseks tunnistavad žüriid ainult maailma parimatest parimad reklaamid, see on absoluutne tipp.
Galerii: La Ecwadori uue loovmaja sarikapidu
20. juuni pärastlõunal pandi nurgakivi reklaamiagentuuri La Ecwador uuele loomemajale, mis asub Meriväljal.
La Muu jäätis ei vaja traditsioonilist turundust
Intervjuu La Muu tegevjuhi Rasmus Raskiga
Ruthie Belle otsib sotsiaalmeedia projektijuhti
9 praktilist turundustööriista
Juunikuu „Digiturunduse praktikumis“ räägiti Facebookis turundamisest, sihtimisest ja kampaaniate tegemisest ning anti 9 praktilist soovitust, milliseid tööriistu turundamiseks kasutada.
Cannes Lions: Kuidas turundadada turundust?
Hando Sinisalu muljed Cannes Lionsi neljandast päevast
Majasisene turundus on tõusev trend
Intervjuu Telia Eesti turundusdirektori Ranno Pajuriga
Balticbest 2019: Pipedrive, Apollo ja O'Learys, SEB, Liviko
Balticbest 2019 toimub juba 30. augustil 2019 ja sel korral külastame üheskoos lahedaid Eesti ettevõtteid. Festivalipäeva raames toimub kolm erinevat tuuri ning alljärgnevalt toome teieni info kolmanda tuuri kohta.
Cannes Lions: Loovad reklaamid pole enam efektiivsed
Hando Sinisalu muljed Cannes Lionsi loovusfestivalilt
OMD otsib projektijuhti
Kandideerimise tähtaeg: 19.07.2019
10 000-eurose "Disaini meistriklassi" peapreemia võitis Factory Seven
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) tootearendusprogrammi „Disaini meistriklass“ 10 000-eurose peapreemia võitis ventilatsioonitoodete valmistaja Factory Seven.
Nädala kampaania: Härmavilja uued smuutisegud
Smuuti on paks viljalihaga jook, mis koosneb peaasjalikult purustatud marjadest ja puuviljadest. Suurte ja väikeste smuutisõprade rõõmuks tulid suve hakul müügile Härmavilja uued smuutisegud: Artemise vibu ja Aphrodite pisarad.