RICH Hair Care otsib turundus­spetsialisti
Konkursi tähtaeg on 18. märts 2018.
Eesti juhtivad loovagentuurid müüvad ennast odavamalt kui vabakutselised
Tervise Arengu Instituudi (TAI) korraldatud avatud hanke konkurss reklaamiteenustele kogumaksumusega 5 miljonit eurot tõi esile spetsialistide töötasu üüratu hinnavahe küsimuse.
Eesti disainibüroo AKU lõi Dolby jaoks ainulaadse teose
15. veebruaril esitleti tehnoloogiafirma Dolby Laboratories San Francisco peakontoris uusi teoseid Dolby Art Series kollektsioonist, nende hulgas ka Eesti disainibüroo AKU tööd „Slow Scan“. Teost eksponeeritakse koos 31 maailma tuntuima disainibüroo ja kunstniku loominguga.
Tule Rahva Raamatu hulgimüügi turundusjuhiks!
Konkursi tähtaeg on 2. märts 2018.
Initiative otsib meedia­planeerijat
Konkursi tähtaeg on 5. märts 2018.
Kes on Aasta Turundustiim 2017?
Best Marketing viib taas läbi uuringu ja küsib juba 7. aastat järjest Eesti loov-, meedia, üritusturundus- ja digiagentuuride juhtide arvamust selle kohta, millise ettevõtte turundustiimi tegevus eelmisel aastal enim professionaalsusega silma paistis. Igal vastajal palutakse nimetada kuni kolm s...
Mööblitootja Borg otsib tegevjuhti
Konkursi tähtaeg on 2. aprill 2018.
Kuldmuna ootab võistlustöid 25. veebruarini
Reklaamikonkursi Kuldmuna parimad kuulutatakse välja Kultuurikatlas toimuval pidulikul auhinnagalal 16. märtsil.
Buduaar Meedia uus omanik on TV3
TV3 ja Buduaar Meedia OÜ omanikfirma MRG Creatives OÜ kirjutasid 20.02 alla müügilepingule, mille järgi Buduaar Meedia OÜ uueks omanikuks on TV3-e omanikfirma All Media Eesti.
28. veebruarini soodushinnaga: Password 2018 | Business Meets Culture & Technology
Eesti suurima turunduskonverentsi Password teemaks on seekord äri kohtumine kultuuri ja tehnoloogiaga. Password 2018 toimub 28. – 29. märtsil Nordea Kontserdimajas.
Hansapost otsib online kampaania­juhti
Konkursi tähtaeg on 7. märts 2018.
Viasat otsib turundusjuhti
Konkursi tähtaeg on 5. märts 2018.
Brändi kõrgem eesmärk – kas mööduv trend?
Brändi kõrgema eesmärgi otsingud ei kujuta endast midagi revolutsiooniliselt uut, küll aga on selleni püüdlemine saanud viimasel ajal ettevõtete jaoks tänu muutunud ühiskonna- ja turuoludele palju tähtsamaks. Tarbija tahab näha tootjas enamat kui lihtsalt rahamasinat.
Tabasco tehtud reklaam jõuab New Yorki postri­muuseumisse
Ameerika esimene postrikunstile ja -ajaloole pühendatud muuseum Poster House valis tuhandete reklaamide seast välja Tabasco töö “Party without protection?”.
Eelmise aastal oli Eestis eetris iga inimese kohta ca 3 telereklaami
Eelmise aastal oli Eestis eetris iga inimese kohta ca 3 telereklaami ehk kokku 3,5 miljonit telereklaami. Trükireklaame oli vaid 163 000. Kokku kulutati Eestis meediareklaamile 101 miljonit eurot ehk 77 eurot elaniku kohta. Meediareklaamist läheb telesse 25%.
Kuldmunale võib sel aastal töid esitada ka ainult eestikeelsena
Tegemist on erandiga, kuna seekord juhivad Kuldmuna žüriidsid välismaiste esimeeste asemel meie oma reklaamidinosaurused.
3 võimalust, kuidas muuta Facebooki postituse pilti ja tekste
Eelmise aasta suvel tegi Facebook paljusid häirinud muudatuse, eemaldades võimaluse muuta postituse (link-post) pilti ja tekste. See võimalus jäi osaliselt alles, lubades muuta pealkirja ja selle all olevat teksti, kui postitus salvestati mustandina ja seejärel asuti seda muutma. Tänaseks ei ole ...
Perton Ehitus otsib turundus­spetsialisti
Kandideerimise tähtaeg on 1. märts!
Muu maailma turundushaip ei pruugi Eestis töötada
"Eesti turg on paljudes sektorites liiga väike, et siin liiga palju sihtima hakata," ütleb meediaagentuuri Initiative juht Indrek Soom.
Revolutsiooni aasta: MediaCom tahab meediavahendaja mainest vabaneda
"Olen sellise eesmärgi võtnud, et aasta lõpuks ei räägitaks meist kui meediaagentuurist, vaid content & connections agentuurist," räägib MediaCom Eesti juht Olga Peresild.
Piia Põldmaa liitus Tabascoga
Eesti üks tugevamaid graafilisi disainereid Piia Põldmaa liitus hiljuti loovagentuuri Tabasco tiimiga. Viimased 6 aastat töötas Piia disainibüroos Identity.
Kantar Emori uuring: Mõnusaim tunne jääb raamatupoest
Pidevalt kauplustes käies tekib meil nii häid kui halbu emotsioone, ent kust lahkub kunde kõige rõõmsamana? Kantar Emori värskest uuringust selgub, et mõnusaim tunne jääb raamatupoest.
Lugu sellest, kuidas Xbox oma fännid äripartneriteks tegi
Case study: Xbox Design Labi Fanchise Model. McCann Londoni loovjuht Sanjiv Mistry annab nõu, kuidas Xboxi ideed ka teistes valdkondades kasutada.
Tabasco loovtiimiga liitus Anoorupa Bose
Anoorupa Bose on India Ogilvy ning Saatchi & Saatchi taustaga loovjuht, kelle spetsialiteediks on digitaalne meedia.
Algas kandideerimine Suhtekorralduse Auhinnale
EPRA kuulutas välja Suhtekorralduse Auhind 2017 konkursi, et tunnustada eelmise aasta Eesti suhtekorralduse parimaid projekte ja kampaaniaid. Konkursi tähtaeg on 22. veebruar. Võitjad selguvad Passwordi galaõhtul 28. märtsil.
Kuidas olla edukas sisuturundaja? Mine trenni!
Sisuturundus on hetkel väga “kuum” teema nii Eestis kui mujal maailmas. Paljud ettevõtted tegelevad sellega, aga paraku on paljud ka selles pettunud.
HoReCa valdkonna turundajad on muutunud reklaamijatest suhtlejaks
Majutus- ja toitlustusvaldkonna turundus on olnud vähemalt viimased kümme aastat suuresti sotsiaalmeedia armul. Hotellide ja restoranide hindamine toimub nii broneerimiskeskkondades kui eraldi loodud platvormidel (Tripadvisor) ning klientide sealsed väljaütlemised on üsna üksikasjalikud.
Miks tasub tulla Passwordile
Maailm on lahti ja järjest sageli kuuleme turundajate käest, et neile meeldib käia konverentsidel Helsingis, Londonis, Cannes'is ja kaugemalgi. Nii et oleme Passwordiga globaalses konkurentsis - just nii nagu enamik teistki, mu sõbrad.
Telia otsib kõnekaartide müügispetsialisti
Konkursi tähtaeg: 18. veebruar!
Loov reklaam peab olema ka vastutustundlik
Millised reklaamid on tänapäeva Euroopas lubatud, millised keelatud? Küsimustele vastab Euroopa Reklaamistandardite Alliansi (EASA) peadirektor Lucas Boudet.
Äripäev otsib konverentsi­keskuse juhti
Kandideerimise tähtaeg on 15. veebruar!
Milline oli aasta 2017 meeldejäävaim turundustegu? (III osa)
Kunagi varem pole turundusaastat meenutades tõstetud sotsiaalselt vastutustundlikke tegusid esile nii mitme vastaja poolt. Juba mitmendat korda tunnustatakse näiteks Rimit! See näitab, et teema on oluline, väärtushinnangud turul muutunud ja eeskujulik käitumine torkab silma. Turundusaastat meenut...
Velvet otsib digiprojektide juhti
Kandideerimise tähtaeg on 16. veebruar 2018.
Absoluti töötajad heitsid riided seljast näitamaks, et tuntud viinatootjal pole midagi varjata
Kas sina võtaksid ennast oma tööandja nimel riidest lahti? Absoluti töötajad just seda tegidki, et osaleda julgete reklaamidega maailmas laineid löönud vodkabrändi uues reklaamvideos “The Vodka with Nothing to Hide”.
Reisikirjad Soomest 18. Märkmeid presidendi­valimistelt.
Soomes toimusid presidendi otsevalimised. See tähedas muidugi valimisreklaami, mida oli huvitav võrrelda Eestis nähtuga.
Fazer otsib pagaritoodete tootejuhti
Kandideerimise tähtaeg on 18. veebruar 2018.
Esimest korda Eestis - orden reklaamitegevuse eest!
Täna teatas president Kersti Kajulaid riiklike teenetemärkide kavalerid. Reklaamiguru Olav Osolin saab tänavu presidendilt reklaamitegevuse eest Valgetähe IV klassi ordeni.
Kuidas murda soolisi stereotüüpe reklaamimaailmas?
68% naistest ei suuda samastuda reklaamides kuvatavate modellidega. Mis siis saab, kui vajad realistlikku pilti tänapäeva naisest, kes ei näeks välja nagu Victoria’s Secreti ingel? Case study: Dove Image_Hack agentuurilt Mindshare (Taani).
Super Bowl 2018 reklaamid
Pühapäeval, 4. veebruaril 2015 toimus USA televisiooni tippsündmus ehk Super Bowl. See on koht, kus turundajad näitavad, milleks nad suutelised on ja publiku ette tuuakse aasta kõige kallimad reklaamid.
Tööpakkumine: turundus­koordinaator / büroo­assistent
Konkursi tähtaeg on 11. veebruar 2018.
Liviko otsib üritus­turunduse spetsialisti
Konkursi tähtaeg on 21. veebruar.
Milline oli aasta meeldejäävaim turundustegu 2017? (II osa)
Paljudele, kelle käest arvamust küsin, meenuvad möödunud aastast pigem turundusämbrid. Ka selles loos ei saa neist möödalaskmistest üle ega ümber, kuid õnneks on häid näiteid rohkem. Arvamust avaldavad Heily Aavik (La Ecwador), Marek Tabur (Vestige Verdant), Urmas Villmann (Kontuur) ja Anu Art (M...
Belgia ajalehe õppetund: Ära varja reklaami tehes oma tõelisi motiive!
Kirjastajate jaoks oli 2016 üks ränk aasta. Maailma raputasid Brexit ja Trump ning libauudised. Ajaleht De Standaard tõi publiku ette puhta tõe - antud juhul seisnes tõde selles, et De Standaard soovis rohkem lehti müüa ega varjanud seda motiivi oma reklaamisõnumites. Case Study: Ajalehe De Stand...
Miks targad inimesed kehva kommunikatsiooniga näppu lõikavad?
Äripäeva raadio hommikuprogrammis oli külas suhtekorraldajate liidu EPRA president ja PR Concept juhtivkonsultant Aive Hiiepuu. Saatejuht Hando Sinisalu tegi temaga juttu niinimetatud rahvusliku lennufirma PR-needusest, Urmas Reinsalu skandaalist ja sellest, miks ikka ja jälle targad inimesed kor...
Milline oli aasta meeldejäävaim turundustegu 2017? (I osa)
Uurisime, mida oma ala eksperdid möödunud turundusaasta kohta ütlevad. Arvamust avaldavad Coop Panga turundusjuht Tiina Tali, Sustinere strateeg Marko Siller, Balteco turundusdirektor Merje Sumber ja Digiekraanid tegevjuht Priit Pedanik.
Millised reklaamid on tänapäeva Euroopas lubatud, millised keelatud?
EPICA Awardsi sisujuht Mark Tungate koos Euroopa Reklaamistandardite Alliansi juhi Lucas Boudet'ga lahkavad Passwordil kuuma teemat: "Millised reklaamid on tänapäeva Euroopas lubatud, millised keelatud?".
Passwordi galaõhtu saab olema hariv, meeleolukas, lõbus ja maitsev
Password 2018 galaõhtu saab seekord olema varasemast erinev - plaanis on tavapärased turundustegu, meediategu ja suhtekorraldustegu finalistide esitlused, aga need toimuvad meelelahutuslikus võtmes.
Kuidas Holland ja Taani meelitavad endale välistalente?
Taani ja Holland on viimastel aastatel paistnud silma kui riigid, mis tegelevad strateegilisel tasemel sellega, et meelitada piirkonda rohkem välisspetsialiste. Work in Estonia programmi projektijuht Leonardo Ortega uuris lähemalt, mis nende edu taga seisneb.
Kasulikud reklaamid lumeabist kuni kõrvaõlleni
Mõned lihtsad tõed (koos näidetega), millele maailma tippagentuur Akestam Holst oma töös tugineb.
Sotsiaalmeedias ei tohi kohe müüma hakata: oluline on oodata hetkeni, mil inimesed osta tahavad
Swedbanki #Kogumispäevik on üks viimase aja sotsiaalmeedia turunduse edulugusid. Grupil on juba ligi 13 000 liiget ning grupis käib aktiivne ja asjalik arutelu. Hando Sinisalu uuris Kristel Leifilt, mis kasu Swedbanki äri sellest toredast grupist saab.